Hej Lise, Det er rigtigt, at du får en masse demografiske detaljer om dine besøgende - altså om de er mænd eller kvinder, hvor gamle de er og hvad deres husstandsindkomst er mv. Men du kan også se hvilke af de demografiske grupper du er bedst til at fastholde - altså hvem der vender tilbage. Sammen med svarene på spørgsmålene om brugervenlighed, skulle det gerne kunne give dig en idé om hvor du kan sætte ind for at forbedre webshoppen. Hvis du samtidig benytter vores CrowdIntelligence, kan du også få online feedback fra brugerne - det kan give dig en prioriteret liste over indsatsområder, da de besøgende kan stemme på hinandens idéer. Husk at du kan stille dine egne spørgsmål i undersøgelsen. Så du kan godt spørge folk om hvad de fx er kommet for at finde. Hvis du har brug for hjælp til opsætning eller andet, må du meget gerne skrive en mail til support@userreport.com eller ringe på tlf. 46949986 - vi hjælper dig meget gerne videre Det hele er naturligvis gratis |
Ok, super! Må indrømme at jeg ikke har fået sat mig så meget ind i det endnu. Men det kan være, at jeg ige vender tilbage en af dagene for at høre om mulighederne.
Tusind tak for svar