Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Passende pris for bannerplads

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino fortalte mig at der skete en fejl hver gang jeg postede uanset hvad jeg gjorde (:

Beklager at der åbenbart ingen fejl var.

Ja kevin det er ganske rigtigt nogen brugbare svar. Som Casper skriver er vi jo nødt til at prøve os frem i en periode. Kender i en ''markedsplads'' hvor man kan afsætte sine bannerpladser? hvis der altså findes sådan en.

jeg tænkte nok bold.dk's priser var en målestok men ligeledes var vores research (:

tak for svarene indtil nu.

Mvh.

Raadmand

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 23:34

Trio

Er dette en generel målestok? eller en prissætning du har haft succes med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:37

addealing.com er en markedsplads for visningsannoncer

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 23:39

Super Nicolaj ! Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:41

Raadmand: Jeg har lige været inde på jeres side. Hvor er alle affiliate aftalerne med Betsson, Bwin og alle de andre bookmakere? Fokuser på dem istedet for at inddrive håndører på mere eller mindre værdiløse bannerordninger.

Se hvordan Betxpert og Bold.dk gør - og gør dem kunsten efter. Det er der guldet er. Savner specielt links til eller oversigter over de bedste betts, I jeres analyser. I skriver jo allerede hvor bettet er højest - så hvor er linket? 

Sæt igang! :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 23:51

Vi kunne snildt tjene en håndgribelig skilling på det du nævner BZR. Vi overvejer det da også bestemt.

Vores største problem er dog bare at det er imod dansk lovgivning at markedsføre spil i danmark( minus danskespil og andre gråzoner og fortolkninger af loven)

Vi har dog endnu ikke truffet beslutningen om vi skal være endnu en af disse sider der bryder loven. Selvom vi jo faktisk gør det lidt alligevel. Indtil lovgivningen er helt fastsat tror jeg dog vi venter lidt med at få sat det helt store affiliate show igang som vi faktisk har klar. På dette område kunne vi faktisk godt bruge lidt rådgivning også.

Men tak for respons (: !

mvh.

Raadmand

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:55

Raadmand:

Vi kunne snildt tjene en håndgribelig skilling på det du nævner BZR. Vi overvejer det da også bestemt.

Vores største problem er dog bare at det er imod dansk lovgivning at markedsføre spil i danmark( minus danskespil og andre gråzoner og fortolkninger af loven)

Vi har dog endnu ikke truffet beslutningen om vi skal være endnu en af disse sider der bryder loven. Selvom vi jo faktisk gør det lidt alligevel. Indtil lovgivningen er helt fastsat tror jeg dog vi venter lidt med at få sat det helt store affiliate show igang som vi faktisk har klar. På dette område kunne vi faktisk godt bruge lidt rådgivning også.

Men tak for respons (: !

mvh.

Raadmand

Bold.dk er et af Danmarks mest besøgte sider, og de har en rigtig stor omsætning. Hvis de kan, så kan I fandme også. Mere rådgivning er der vidst ikke brug for.

Bold.dk drives fra Danmark af Bold.dk Danmark ApS - og ikke udenfor EU.

Sæt igang Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:58

Så vidt jeg husker, så bor ejerne af Bold.dk ikke i DK

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 00:07

Deres adresse mener jeg er placeret i Litauen.

Vi har dog ikke lige midlerne til at flytte ''hovedkontoret'' (:

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:09

Raadmand:

Deres adresse mener jeg er placeret i Litauen.

Vi har dog ikke lige midlerne til at flytte ''hovedkontoret'' (:

Ja, jeg huskede det som Estland, men det kan meget vel være Litauen istedet. Det ændrer dog ikke ved at hvis deres APS er placeret herhjemme, så kan de sagtens få bøder fra SKAT.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)