Vi har nu kørt webshoppen i lidt over 3 måneder og en del rettelser er blevet lavet. Der er kommet flere produkter hvilket har krævet forandringer i navigationen og produktpræsentationen.
Jeg kunne godt tænke mig en masse kritik på sitet som det ser ud nu - hvad kan vi gøre bedre?
Shoppen er til for fixed gear cyklister hvilket er en relativt lille målgruppe. Sproget er derfor engelsk, men i løbet af de næste par måneder planlægger vi at udvide med dansk sprog også. Derudover har vi planer om løbende at tilføje flere produkter samt bedre produktfotos og integreret betaling når størrelse/omsætningen er til det.
Jeg synes det er et flot design og umiddelbart fungerer den fint. Det jeg dog bed mærke i er, at dine kontaktinformationer er ret skjulte og det synes jeg er synd, fordi det kan tage lang tid at finde dem og så kan du miste kunde.
Man betaler som standard med Danske kroner, hvorfor jeg synes det er synd at siden ikke også vises på dansk.
For mig virker det meget underligt at alt står på engelsk og at priserne er i danske kroner. Ellers syntes jeg at det ser rigtigt godt ud. Shoppen er enkel og overskuelig :-)
Kontaktinformationerne må jeg få tydeliggjort - god pointe.
Jeg kan sagtens forstå problematikken med sprog kontra valuta - det vil jeg arbejde videre med. Som sagt regner jeg med at have dansk sprog (altså både DK og EN) på siden om nogle måneder.
Patrick: Du har helt ret mht. titel-tags og desciptions. Det skriver jeg straks på min "to do"-liste.
Hej Kim. Jeg læste light-versionen, lånte en ældre fuld version på biblioteket og læste den. Herefter lavede jeg shoppen. Det var herudfra jeg gjorde mig mine tanker om positionering. Det kan da godt være at jeg skal have læst e-pusher igen og kigge på den nu eksisterende webshop samtidig. God ide!
Det har kort sagt noget at gøre med de værdier der er i netop fastnavs(fixed gear)-kulturen. Den - til dels misforståede - ide lader jeg andre om. Og nej: selvfølgelig kan man ikke diktere hvad der er rigtigt og hvad der er forkert.
få dem smidt i venstre menuen, så kunden altid kan se hvad i står for. Derudover kan du overveje at linke videre til en side, hvor du uddyber punkterne.
Få samlet kontaktinfo på én side. derudover kan du overveje at smide jeres mail samt telefon nummer i footer.
Lækkert at se i har smidt billeder af jer selv ind. I kan overveje at få lavet et samarbejde med en ung iværksætter fotograf, som kan tage nogle flotte billeder.
Gør add to cart knappen grøn i stedet for blå. - Det samme kan du overveje med go to checkout.
Hvis du har mulighed for det, så kan du overveje at ændre latest products til popular products.