Vi skal til at finde deltagerne i næste års Twoforone-udgivelse.
Jeg kunne godt tænke mig lidt inspiration fra Jer til hvem/hvad der kunne få kuponer i bogen. Vi har styr på Restauranter/Cafeer, men havd kunne I ellers forestille Jer gjorde det godt i vores bog?
Konceptet er at deltagerne udbyder et produkt hvor du ved at aflevere en kupon kan få 2 for 1. Dvs lejer du fx en bowlingbane en time får du den næste gratis. Køber du en billet til Zoo får du en billet gratis. Køber du en gang massage får din veninde en gang massage osv.
Kom med jeres bud på hvilke oplevelser som I selv ville synes det var fedt at kunne hente rabat på.
som storforbruger af twoforone.dk i 2010, så håber jeg at der er mindst lige så mange spændende ting med i næste år.
Jeg kunne godt tænke mig at se endnu flere bars, hvor man kan få to cocktails for en. Jeg kan lige love for det var en stor succes!
Biografbiletter ville også være et hit for mig og noget is ala paradis is eller lignende (i havde nogle enkelte med, men der må gerne være endnu mere). Og to månedskort for metroen for en, det ville også være et hit (tror dog ikke at det er muligt)..
Hilsen, Lars
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.