Salg af xSkolen.dk - BILLIGT!
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-06-2010 kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Måske hvis du poster nogle tal for siden - som unikke besøgende , samt finder ud af, hvad du har tjent på siden...?
Med venlig hilsen Kim Bang
Som jeg også skriver i det oprindelige indlæg , kan statistik for siden ses her: http://www.livecounter.dk/viewstats/20341/
Jeg har desværre ikke præcise tal på indtjeningen, men jeg vil skyde på 400-500 kroner - og det kan jo sagtens forøges :)
Svar
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Unavngivet
Skrevet
14-06-2010 kl. 18:58
Svar
"Jeg har desværre ikke præcise tal på indtjeningen, men jeg vil skyde på 400-500 kroner - og det kan jo sagtens forøges :)"
Præcis hvad mener du med dette? Har du indtil videre tjent 4-500 på reklamer, eller er det et estimat over hvad du tror siden kunne tjene?
Btw: 750,- budt hvornår lukker du?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-06-2010 kl. 19:35
Svar
"Jeg har desværre ikke præcise tal på indtjeningen, men jeg vil skyde på 400-500 kroner - og det kan jo sagtens forøges :)"
Præcis hvad mener du med dette? Har du indtil videre tjent 4-500 på reklamer, eller er det et estimat over hvad du tror siden kunne tjene?
Btw: 750,- budt hvornår lukker du?
Det er hvad jeg har tjent. Jeg vil skyde på at man vil kunne tjene 500 kroner - om måneden.
Svar
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Unavngivet
Skrevet
14-06-2010 kl. 20:03
Svar
For the record - Har ikke længre noget bud på denne auktion.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
14-06-2010 kl. 20:05
Svar
For the record - Har ikke længre noget bud på denne auktion.
Det er sgu fair nok. Man skal også have lov til at springe fra.
Svar
Tilmeldt 11. Mar 08
EE Aaen
Skrevet
14-06-2010 kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej Emil.
Jeg synes det er frisk af en ung fyr at prøve kræfter med at lave hjemmesider og tjene penge på det. Men jeg synes samtidig, at vi skal være ærlige.
Rent teknisk, så kan din hjemmeside laves på ½ time. Der er stort set ingenting kodearbejde i det. Få linier, og det er det.
Din kundebase er stort set ikke eksisterende.
Jeg har svært ved at se, hvad det er man skal betale for? Om ½ time kunne jeg have en lignende hjemmeside oppe at køre, og så var det bare at skrive på facebook at hjemmesiden findes. Så ville jeg have flere hits end dig. Så helt ærligt synes jeg det er kejserens nye klæder.... Sorry.
Mvh
Svar