Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af xSkolen.dk - BILLIGT!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

500 kr i bud

Dit bud er noteret :-)

Og til jer andre: Tak for rosen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Er der ikke flere der kan se store muligheder i dette site :-) ?

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi kan bytte med inputs.dk (:

Juusu here and Juusu there..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

Nikolaj Nørbæk Jensen:

Vi kan bytte med inputs.dk (:

Arh, det tror jeg ikke :b

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45

Er der ikke flere der vil byde på sitet :-) ?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

No offence, men det er jo ikke et super genialt koncept. Ja, titlen er ændret, men det er da også en enormt underkvalificeret lærer hvis han/hun kommer hen og ser en elev browse rund på facebook, kigger på titlen hvor der står Google Søgning, og tænker "ok, det er nok skolerelateret".

Da jeg selv gik i skole brugte vi en service der med et keyboard shortcut bragte en google søgning øverst (som din "læreren kommer" knap) og det er da meget mere genialt. Problemet med din er at man skal navigere derop med musen. Det ville være lige så hurtigt at trykke på "krydset" og lukke vinduet i stedet.

Derudover er det ikke super avanceret teknik, og det ville nok ikke tage 5 minutter at lave en hjemmeside der kan præcis det samme. Jeg tror du skal være fint tilfreds med de 500 der er budt.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gweb: tror ikke du har sat dig ordentligt ind i situationen. Alt-Tab vil vise andet vidue og i taskbaren vil der stå google

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:55

Krkli:

gweb: tror ikke du har sat dig ordentligt ind i situationen. Alt-Tab vil vise andet vidue og i taskbaren vil der stå google

Præcis!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34

Måske hvis du poster nogle tal for siden - som unikke besøgende, samt finder ud af, hvad du har tjent på siden...?

Med venlig hilsen
Kim Bang

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:02

Emil Hyldeborg Andersen:
Ja, det virker forvirrende. Det kan jo ikke skjules 100%, så man bliver altså nødt til at browse til en anden fane, til et andet vindue eller simpelt klikke "Læreren kommer!" og man vil havne på en alm. Google-søgeside. Fidusen er at man så ikke behøver at starte det op, som man var i gang med, igen - som man jo skulle hvis man lukkede vinduet helt, når læreren kiggede forbi :-)

Hæ hæ.... Snedigt.... Held og lykke med salget.... Hvis jeg selv havde overskud til et hygge-projekt til, så havde jeg helt klart budt på den. For jeg mener faktisk der er nogle fede muligheder i siden :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)