Dit bud er noteret :-) Og til jer andre: Tak for rosen :-)
|
Er der ikke flere der kan se store muligheder i dette site :-) ?
Dit bud er noteret :-) Og til jer andre: Tak for rosen :-)
|
Er der ikke flere der kan se store muligheder i dette site :-) ? |
Vi kan bytte med inputs.dk (: |
Juusu here and Juusu there..
Arh, det tror jeg ikke :b |
Er der ikke flere der vil byde på sitet :-) ? |
No offence, men det er jo ikke et super genialt koncept. Ja, titlen er ændret, men det er da også en enormt underkvalificeret lærer hvis han/hun kommer hen og ser en elev browse rund på facebook, kigger på titlen hvor der står Google Søgning, og tænker "ok, det er nok skolerelateret". Da jeg selv gik i skole brugte vi en service der med et keyboard shortcut bragte en google søgning øverst (som din "læreren kommer" knap) og det er da meget mere genialt. Problemet med din er at man skal navigere derop med musen. Det ville være lige så hurtigt at trykke på "krydset" og lukke vinduet i stedet. Derudover er det ikke super avanceret teknik, og det ville nok ikke tage 5 minutter at lave en hjemmeside der kan præcis det samme. Jeg tror du skal være fint tilfreds med de 500 der er budt. |
Præcis! |
Måske hvis du poster nogle tal for siden - som unikke besøgende, samt finder ud af, hvad du har tjent på siden...? Med venlig hilsen |
Hæ hæ.... Snedigt.... Held og lykke med salget.... Hvis jeg selv havde overskud til et hygge-projekt til, så havde jeg helt klart budt på den. For jeg mener faktisk der er nogle fede muligheder i siden :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?