Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af xSkolen.dk - BILLIGT!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg vil gerne have solgt mit site - xSkolen.dk - som kort fortalt går ud på at man kan være på internettet i skolen uden at læreren opdager det. Der vil nemlig stå fx "Google" i top-bar-teksten i stedet for fx. "Iværksætter Debatten Amino" :-) Der er god mulighed for reklame-indtjening. Lige nu har siden i gennemsnit 17 unikke besøg om dagen - ikke meget. Men det er altså uden nogen form for markedsføring. Det er 5-6 måneder siden at jeg før har fortalt nogen om siden og det er altså højst sandsynligt brugere "som hænger ved" der besøger siden nu. Med en smule reklamering rundt omkring tror jeg godt der kan tjenes en del på siden.

Den fulde besøgsstatisk kan ses her: http://www.livecounter.dk/viewstats/20341/

Start pris: 200 kroner

Minimums bud-forøgelse fra forrige bud: 20 kroner

Auktionen slutter fredag d. 18. juni kl. 20!

God weekend her fra!
//Emil

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 13:40

det er faktisk en fed idé xD

Må jeg ha' lov at spørge hvor meget du har tjent på siden Smile ?

:o) 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:47

Hæ hæ... Det er sgu da genialt..... Dengang jeg gik i skole var det mest high-tech snyderi vi fik udført, at overbevise en vikar om vi skulle have lov til at spille Game Boy i timen - Tetris er jo et "matematikspil".... Ja, jeg er 30, så der var ikke noget der hed internet på skolen....og det var først da jeg gik i 6-7. klasse at skolen fik et par computere med farveskærme Skype-BigSmile

Men nu hvor vi har slået fast at jeg er ved at være gammel... Så vil du måske forklare mig noget. For jeg forstår ikke helt hvordan det snyder læreren? Kan han/hun ikke se mere end topbaren? Tricket er måske at have flere faner åbne?

Ja jeg spørger bare fordi det er 16 år siden jeg gik ud af folkeskolen, så jeg aner ikke en klap om hvordan tingene foregår nu Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:49

oke jeg starter med et byd 200kr

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:52

Snedigt lille påfund her  :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 13:54

Fed idé.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:24

500 kr i bud

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 15:44

Jeg brugte selv denne hjemmesiden i mit sidste år af folkeskolen!
Og den virker! ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11

William Frost:

det er faktisk en fed idé xD

Må jeg ha' lov at spørge hvor meget du har tjent på siden Smile ?

Det kan jeg ærlig talt ikke svare dig på. Har sgu ikke styr på det :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Fama:

Hæ hæ... Det er sgu da genialt..... Dengang jeg gik i skole var det mest high-tech snyderi vi fik udført, at overbevise en vikar om vi skulle have lov til at spille Game Boy i timen - Tetris er jo et "matematikspil".... Ja, jeg er 30, så der var ikke noget der hed internet på skolen....og det var først da jeg gik i 6-7. klasse at skolen fik et par computere med farveskærme Skype-BigSmile

Men nu hvor vi har slået fast at jeg er ved at være gammel... Så vil du måske forklare mig noget. For jeg forstår ikke helt hvordan det snyder læreren? Kan han/hun ikke se mere end topbaren? Tricket er måske at have flere faner åbne?

Ja jeg spørger bare fordi det er 16 år siden jeg gik ud af folkeskolen, så jeg aner ikke en klap om hvordan tingene foregår nu Smile

Ja, det virker forvirrende. Det kan jo ikke skjules 100%, så man bliver altså nødt til at browse til en anden fane, til et andet vindue eller simpelt klikke "Læreren kommer!" og man vil havne på en alm. Google-søgeside. Fidusen er at man så ikke behøver at starte det op, som man var i gang med, igen - som man jo skulle hvis man lukkede vinduet helt, når læreren kiggede forbi :-)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)