Det er ikke direkte iværksætterrelateret... Men for jer, der går op i coaching og den slags, kan jeg anbefale jer at tage fat på noget så vildt som Platon. Hvis man har fulgt lidt med i coahcing-industrien vil man hurtigt genkende metoderne fra hans dialoger.
Derudover var Platon faktisk ikke nogen ringe forfatter. Så selvom det kræver lidt omløb i kasketten, at læse hans værker, så er det faktisk ganske udemærket læsning - dramaturgisk er opbygningen fuldt ud tidssvarende.
Staten og Faidon er anbefalelsesværdige (hvis man er fan af The Matrix vil Staten i øvrigt være særligt interessant)...
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Kan klart anbefale 4-hour work week af Ferris - han sætter sku nogle ting i perspektiv
Hej Mathias, ja jeg kan kun give dig ret i at 4-hour work week er genial! Jeg er netop gået igang med at genlæse den.
Nikolaj - Jeg kan kun anbefale Rework af 37 Signals som en af de mest inspirerende og straight-forward bøger jeg har læst.
Hvis du ikke har læst noget Robert T. Kiyosaki så slå dig løs, Thorborg er også et must-read og du kan udvide med at gennemhøre alle de 1½ timers interviews han kaster på thorborg.tv