Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er årets sommerferielæsning?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal i i gang med af nye spændende iværksætterrelaterede bøger her til sommer?

Mvh. Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:16

Det er ikke direkte iværksætterrelateret... Men for jer, der går op i coaching og den slags, kan jeg anbefale jer at tage fat på noget så vildt som Platon. Hvis man har fulgt lidt med i coahcing-industrien vil man hurtigt genkende metoderne fra hans dialoger.

Derudover var Platon faktisk ikke nogen ringe forfatter. Så selvom det kræver lidt omløb i kasketten, at læse hans værker, så er det faktisk ganske udemærket læsning - dramaturgisk er opbygningen fuldt ud tidssvarende.

Staten og Faidon er anbefalelsesværdige (hvis man er fan af The Matrix vil Staten i øvrigt være særligt interessant)...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:16

Sommerferie betyder sommerferie, og derfor står den på helt uforpligtende Krimier, swimmingpool, sol, pils , fodbold - og NUL arbejde i 3 uger Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 10:32

Jesper Laugesen:

Sommerferie betyder sommerferie, og derfor står den på helt uforpligtende Krimier, swimmingpool, sol, pils , fodbold - og NUL arbejde i 3 uger Smile

Desværre er vi ikke alle så gode til at skille tingene ad :) Trods alt er det dejligt med en god bog..

/Bomann

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:33
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 11:03

Jesper Laugesen:

Undskyld off topic, kunne ikke lade være.

Men når du nævner så mange ting, undre det mig du ikke nævner ordet SLIK?Geeked

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 11:09

Robert:

Iværksætter relateret hmm.. nok ikke vildt. Men jeg skal have læst opfølgeren til Freakonomics, nemlig Super Freakonomics.

Uhh, den lyder som en tør bog at komme igennem? :)

/Bomann

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 11:28

Kan klart anbefale 4-hour work week af Ferris - han sætter sku nogle ting i perspektiv

/Mathias

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Skrevet kl. 11:33

@Mathias

Lige præcis den har jeg planlagt at tage med og læse :-)

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:43

Mathias Tang:

Kan klart anbefale 4-hour work week af Ferris - han sætter sku nogle ting i perspektiv

Hej Mathias, ja jeg kan kun give dig ret i at 4-hour work week er genial! Jeg er netop gået igang med at genlæse den. Cool

Nikolaj - Jeg kan kun anbefale Rework af 37 Signals som en af de mest inspirerende og straight-forward bøger jeg har læst.Yes

Hvis du ikke har læst noget Robert T. Kiyosaki så slå dig løs, Thorborg er også et must-read og du kan udvide med at gennemhøre alle de 1½ timers interviews han kaster på thorborg.tv Star

- Simon

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)