The tipping point of everything - Malcom Gladwell = genial;) |
Har du interesse i sociale medier i forhold til virksomheden er Socialnomics af Erik Qualman en rigtig velskrevet og spændende bog :-)
God sommer! ;-)
The tipping point of everything - Malcom Gladwell = genial;) |
Har du interesse i sociale medier i forhold til virksomheden er Socialnomics af Erik Qualman en rigtig velskrevet og spændende bog :-) God sommer! ;-) |
Jeg skal have åbnet "Mavericks at Work" (http://www.mavericksatwork.com/) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
En masse gode forslag. Jeg har lavet denne top 10 over inspirerende ferielittetatur, og der er bestemt flere blandt dem, der er relevante for iværksættere - hvis ikke dem alle. God læselyst og ferie :-) |
Hej med dig :-)
Undre mig over at din nye e-bog ikke ligger som nr. 1? ;-) /Bomann
|
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Hehe, den kunne da også godt få en placering, men det fik den ikke lige her. Vil bare lige korrigere med at sige, at det ikke er en e-bog, jeg har lavet, men en gammeldaws én af papir :-) |
Ahh, sorry, det troede jeg lige :-) /Bomann |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Har lige bestilt The Smashing Book lyder som en interessant bog for en "grøn" (læs:nybegynder) e-købmand, som jeg. - og tak til Martin Tygsen for i sin blog at have peget på Smashing magazine, spændende site. Det link er en gemmer. .-) /Almulimann |
Til alle iværksættere, der bruger det der internet, kan jeg også anbefale Gary Vaynerchucks bog "Crush it", der handler om at lave det, man synes er allerfedest og så bruge internettet og de sociale medier til at tjene penge på det. Den kan som regel findes meget billig og kun lidt brugt på Amazon. |