Jeg tænkte jeg ville dele mit nyeste projekt med jer, som jeg arbejder på med to venner. Det hedder Project Getaway og er en helt ny slags camp for geografisk uafhængige online-iværksættere. Du kan se mere om projektet her http://projectgetaway.net/.
Vi har lejet et kæmpe luksus mansion (se billeder her) til den første camp, som kommer til at foregå 6 uger på Bali til efteråret. Det her er ingen reklame for der er ikke flere pladser tilbage :-) Det er udelukkende iværksættere, der skal med. Vi skal arbejde videre på vores selvstændige projekter og starte nye dernede sammen. Vi dokumenterer det hele på video og i artikler.
Vi arbejder i øjeblikket på en video, som skal lokke selveste Tim Ferriss derned og vi har allerede fået et par sponsorer på. Vi arbejder på flere.
Planen er at lave Project Getaway til en tilbagevendende begivenhed, fx 2 gange om året. Vi planlægger allerede nu på at tage på ski i til januar-marts.
Det lyder HELT VILDT lækkert og spændende, men også meget dyrt, må man have lov til at spørge hvad sådan et netværksarrangement koster? :) Og hvis du skal have afsat nogle pladser en anden gang, så prøv da Amino Events.
Man kommer da ikke til at kunne koncentrere sig? :)
/Bomann
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Man kan komme af sted for de samme leveomkostninger som her. Fx betaler jeg ca. 7.000 kr. for 6 uger i paladset. Samtidig lejer jeg min lejlighed ud her i KBH til den samme pris. Flyet koster 7.000 kr.
Alligevel regner jeg med at komme til at tjene penge på at tage af sted fordi de øvrige leveomkostninger er så lave, jeg tjener stadig penge mens jeg er af sted og jeg kommer til at starte nye projekter op, som på sigt generer langt mere. Vi kunne have valgt en langt billigere løsning, men vi sætter pris på 3 pools :-) Der kommer til at være en fantastisk stemning dernede.
Work hard play hard. Jeg skal 100 % arbejde og det er indstillingen hos alle. Men når vi har lagt indsatsen så skal der surfes, gås i byen, hænges ud osv.