...Så lav en Amino blog. Jeg skrev mit første og hidtil eneste |
Er det bare mig, eller har siden overhoved fået tildelt en pagerank? :)
/Bomann
...Så lav en Amino blog. Jeg skrev mit første og hidtil eneste |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Er det bare mig, eller har siden overhoved fået tildelt en pagerank? :) /Bomann
|
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Der står 5 i min toolbar |
Nu har jeg ikke set bloggen, men det er meget normalt på helt nye sider at toolbar viser falsk pagerank. Jeg har for ikke længe siden lavet en ny side som efter et par dage havde pagerank 8 indtil den rigtige pagerank blev synlig i slutningen af ugen. Jeg ved ikke hvor fejlen ligger men har set det flere gange, det kan dog godt være 5 er din rigtigt pagerank, har hverken set eller testet din blog.
|
Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.
Jeg tror desværre heller ikke at den har fået en PR5, selvom det kan have været dejligt. Min PR-viser, roder nogle gange rundt i det, hvis jeg har flere faner åbne på samme tidspunkt. Ved ikke om det er det, som er sket? /Boman |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Det kan godt være du har ret. Men mon ikke der alligevel er en del værdi i at linke til sine hjemmesider fra Amino bloggen |
Jeg er 99 % Sikker på den har PR5 :) Jeg tror ihvertfald på det hehe |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
http://www.prchecker.info siger også 5 :) |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Nu kan det godt være det er mig der har misforstået samtalen helt... men der går jo altså noget tid fra at en side har opnået pagerank som i link værdi, og til den bliver tildelt en page rank som i et tal - sidder på min netbook så kan ikke selv tjekke siden... |
www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så længe det er på nettet laver vi det.