Jeg kan se at de har fjernet muligheden for at klikke på overskriften for at læse hvert indlæg. Det en god idè, når man nu ikke kan lave " excerpts". Hvis Amino så også laver nofollow på tags og archives, har vi jo en blog uden duplicate content, hvilket min blog nok er ramt af med dens N/A ranking.
Kunne være rart at høre fra Amino om det var noget de ville kigge på. EVT gøre det til en + feature at få en bedre optimeret blog.
Udover det, så lad vær med at ligge dine guldkorn på andre folk sider. Byg din egen stærke side, hvis og når Amino forsvinder, så forsvinder al linkværdi... og tekst.
Jeg bruger kun bloggen til at kommunikere ud til aminomedlemmer. Men jo der skal der nogle links i.. bare surt hvis det bliver ødelagt af DC ..
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Så vidt jeg kan se er den god nok. Selve blog hovedsiden på amino har pagerank 4, og de fleste af de amino blogs jeg lige undersøgte havde enten ingen pagerank eller lavere end 4.
De få indgående links du har fået har sandsynligvis været fra virkelig kvalitets sites. Ellers forstår jeg det i hvert fald ikke. Men du skal have et kæmpe tillykke herfra ;-)
Så vidt jeg kan se er den god nok. Selve blog hovedsiden på amino har pagerank 4, og de fleste af de amino blogs jeg lige undersøgte havde enten ingen pagerank eller lavere end 4.
De få indgående links du har fået har sandsynligvis været fra virkelig kvalitets sites. Ellers forstår jeg det i hvert fald ikke. Men du skal have et kæmpe tillykke herfra ;-)
Jeg tror at Pagerank er blevet givet af de eksterne links her fra Amino :) Fordi er der er kun 2 links ellers, som ikke har den største værdi :)
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.