Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have et link fra en PR5 side?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

http://www.prchecker.info siger også 5 :)

Så plejer den at være god nok Wink

Det er kun i toolbar jeg har set falsk pagerank. Jeg er ikke overrasket har set amino blogs med endnu større pagerank.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:31

Min siger  N/A

Jeg kan se at de har fjernet muligheden for at klikke på overskriften for at læse hvert indlæg. Det en god idè, når man nu ikke kan lave " excerpts". Hvis Amino så også laver nofollow på tags og archives, har vi jo en blog uden duplicate content, hvilket min blog nok er ramt af med dens N/A ranking.

Kunne være rart at høre fra Amino om det var noget de ville kigge på. EVT gøre det til en + feature at få en bedre optimeret blog.

Udover det, så lad vær med at ligge dine guldkorn på andre folk sider. Byg din egen stærke side, hvis og når Amino forsvinder, så forsvinder al linkværdi... og tekst.

Jeg bruger kun bloggen til at kommunikere ud til aminomedlemmer. Men jo der skal der nogle links i.. bare surt hvis det bliver ødelagt af DC ..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:43

Og ja det er Duplicate Content min Amino blog er ramt af . Det kan ses her :

DC på Amino

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:15

Nicolaj Thomasen:

Blogindlægget har nu en PR5.

Tillykke med det Big Smile

Så vidt jeg kan se er den god nok. Selve blog hovedsiden på amino har pagerank 4, og de fleste af de amino blogs jeg lige undersøgte havde enten ingen pagerank eller lavere end 4.

De få indgående links du har fået har sandsynligvis været fra virkelig kvalitets sites. Ellers forstår jeg det i hvert fald ikke. Men du skal have et kæmpe tillykke herfra ;-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 22:24

Erik Pilgaard Hejlskov:

Nicolaj Thomasen:

Blogindlægget har nu en PR5.

Tillykke med det Big Smile

Så vidt jeg kan se er den god nok. Selve blog hovedsiden på amino har pagerank 4, og de fleste af de amino blogs jeg lige undersøgte havde enten ingen pagerank eller lavere end 4.

De få indgående links du har fået har sandsynligvis været fra virkelig kvalitets sites. Ellers forstår jeg det i hvert fald ikke. Men du skal have et kæmpe tillykke herfra ;-)

Jeg tror at Pagerank er blevet givet af de eksterne links her fra Amino :) Fordi er der er kun 2 links ellers, som ikke har den største værdi :)

Tag selv et kig her: http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.amino.dk%2Fblogs%2Fnicolaj%2Farchive%2F2010%2F03%2F19%2Fmin-f-248-rste-fiasko.aspx&fr=sfp&bwm=i

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:30

Jimi Hove:

Og ja det er Duplicate Content min Amino blog er ramt af . Det kan ses her :

DC på Amino

Husk at søge med quotes  " når du skal tjekke for duplicate content.. :P

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:32

Jeg linker jo også kun til store sites som Google, Yahoo, Facebook og Mobiltjek Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:53

Tak Lars :-)

Desværre fjerner det ikke DC alligevel :-) Men det ser da ud som om at Amino stille og roligt er ved at rette op på det

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)