Hej Jesper Fin side du har fået lavet, jeg er dog enig i det meste af den kritik du har fået, så det er der vel ingen grund til at nævne igen. Én ting skal du dog skynde dig at få lavet, hvis du vil regne med henvendelser. Og det er en kontaktformular under "Kontakt" - Det er ikke nok bare at nævne en email-adresse - Tro mig, jeg taler af erfaring ![]() Jeg vil gerne hjælpe dig med at opstille den, hvis du ikke selv er helt klar over hvordan dette gøres. Du kan jo fange mig på Messenger hvis det er... Mvh. Mikkel Johansen InMedia Reklamebureau |
Dato: 19-12-2006 16:34:23
Forfatter: InMedia ReklameÉn ting skal du dog skynde dig at få lavet, hvis du vil regne med henvendelser. Og det er en kontaktformular under ''Kontakt'' - Det er ikke nok bare at nævne en email-adresse - Tro mig, jeg taler af erfaringJo nemmere du kan gøre det for brugeren, jo bedre.
Jeg vil gerne hjælpe dig med at opstille den, hvis du ikke selv er helt klar over hvordan dette gøres. Du kan jo fange mig på Messenger hvis det er...
- Det vil jeg få kigget på. Har dog før opsat kontakt-formularer, men har også haft et par problemer med det. Du må meget gerne lige skrive til mig på msn - så finder vi ud af noget.