Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Qtag.dk åbnet - vurdering?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker for kommentarene - vil arbejde på det ;-)

// Jesper Skov

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:01
Umiddelbart: Fin side, men der er en del stilforvirring IMO. Håber du kan tåle lidt kritik.

Menuen er jeg ikke synderlig vild med. Synes ikke den passer til resten af stilen (den Photoshop tutorial den er lavet efter er desuden brugt en anelse for meget efterhånden), men det er ikke så skævt at det er helt galt.

Der er et par småting på siden, der får den til at ose lidt for meget af den lidt kedelige, gængse webdesignstil (no offence), lidt a la "scanlines" for år tilbage. Det er bl.a. den skrå, stribede baggrund i højre side. Den ville jeg fjerne og evt. lægge en svag solid baggrundsfarve i stedet, der komplimentere den flotte top med krummelurerne. En solid farve vil hjælpe på helhedsindtrykket. Pt. er der for meget hvidt med blå skrift på siden (pånær i toppen).

Pillene under "Produkter" bryder jeg mig ikke om. De komplimentere heller ikke den lækre stil i toppen. Jeg ville fjerne alle skyggerne og i stedet lave boxe/moduler.

Det bliver lidt kort og ikke videre tilbundsgående, men lidt har vel også ret...

EDIT: Jeg er i øvrigt helt enig med Nikolai, hvad angår den "11. time" og de baggrundsbilleder. Den nedtonede stil holder heller ikke, IMO.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:11
Dato: 02-12-2006 16:01:15
Forfatter: Lasse H. Kristiansen
Menuen er jeg ikke synderlig vild med. Synes ikke den passer til resten af stilen (den Photoshop tutorial den er lavet efter er desuden brugt en anelse for meget efterhånden), men det er ikke så skævt at det er helt galt.

- Ved godt nok ikke lige. Jeg kender nu ikke lige til en tutorial - hvor min menu laves. Men vil da gerne have link :-)

Dato: 02-12-2006 16:01:15
Forfatter: Lasse H. Kristiansen

Pillene under ''Produkter'' bryder jeg mig ikke om. De komplimentere heller ikke den lækre stil i toppen. Jeg ville fjerne alle skyggerne og i stedet lave boxe/moduler.

- Det vil jeg da lige kigge på ved lejlighed.

Men ellers skal du have tak for kritikken. Vil arbejde videre med nogle af tingene.

// Jesper Skov

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:54
Jesper:

Et link kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Jeg havde det i sin tid, men har siden fået alt geninstalleret på maskinen, så alle mine gamle favoritter er væk.

(Og jeg orker ikke at kigge +7.000 tutorials igennem på nettet for at finde den...)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:12
En grafisk og indholdsmæssigt flot side, men der er en væsentlig mangel der skræmmer mig væk...

Den eneste kontaktmulighed er pr email, så hvis man ikke lige har teknisk snilde nok til at slå domænet op i whois og se indehaveren holder til i Vildbjerg, så har man ikke rigtigt mulighed for at spore hvor det måske holder til.
Dog skriver du at der snart kommer telefonsupport.

Jeg ville i en fart få tydelig adresse og telefonnummer smidt på forsiden, profilen og kontaktsiden.
Det virker i mine øjne useriøst/uprofessionelt ikke at ville oplyse hvor man holder til henne.

Så det håber jeg da du får rettet med det samme

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:29
Hej Jesper

Tillykke med siden, og den er meget flot, men der er lige et par ting, jeg synes du skal have rettet, lidt grammatisk.

Jeg sender dig en pm.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:27

// Jesper Skov

Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:44
Jeg vil også lige være med til at give lidt kritik, for meget af siden er god stil og der er grobund for at få det optimeret til noget rigtig godt. Og jeg dropper indpakningen :-)

Som det er påpeget, mener jeg også det er for svært at se, hvem afsenderen er - altså Qtag ja, men hvem er det? Hvor stort er det? Hvor ligger det? Er det mennesker eller robotter?

Udover dét, har jeg en anke i din opstilling af produkter. Som det står nu, så er "labelvand" en ligeså stor produktgruppe som tryksager. Og markedsføring skrives som om det er noget, man kan vælge fra eller til. Branding, reklame og synlighed går vel under hatten "markedsføring", så for mig at se er markedsføring noget mere strategimæssigt - altså noget overordnet. Og labelvand er underordnet tryksager.
Det samme gør sig gældende med hosting og remote backup. I min verden er remote backup noget et firma hoster for mig. Jeg ville underordne remote, mailscan osv. til hosting. Hosting i sig selv, er rimelig uinteressant i dag, medmindre man tilbyder noget "nyt", så måske det skal kaldes noget andet.

Jesper, jeg synes du skal finde ud af, hvad du er eller vil være bedst til og få det til at fremgå af din side. Så er det nemmere at vælge dig til eller fra. Som det er nu, kan jeg ikke se, hvad jeg får ved dig, der adskiller dig fra de fleste andre.

Der er også enkelte slå/stavefejl. Jeg kan godt løbe din side igennem for dig med rabat, men find først ud af om du vil holde ved den, som den eksakt er nu.
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 01:22
Hej Jesper

Jeg kan se at dit site efterhånden er blevet analyseret godt igennem, så jeg vil begrænse mig til at nævne de to ting, der generer mig mest:

1. Grundlayoutet tiltaler mig, og den grønne og blå farve er brugt ganske udmærket i sammenhæng med de organiske silhuetter. Derfor undrer det mig, at grafikelementerne blandt brødteksten i de fleste tilfælde ikke lever op til denne standard - især under "Produkter". Billederne er af dårlig kvalitet og sat sammen på en primitv måde. Når man klikker sig gennem produktkategorierne, er der heller ingen visuel rød tråd mellem grafikkerne, ud over den blå tekst. Overforbruget af "drop shadow"-effekt under produktkategorien "Mailscanning" får mig til at tænke tilbage på 90''ernes webgrafik (og det er ikke på den retro-fede måde jeg mener). For mig ligner det to forskellige grafikere, der har designet grundgrundlayout og de enkelte siders grafikelementer.

2. Grundlayoutet ser ud af roulade i Opera (Qtag-skilt skåret meget spøjst, ged i menupunkter m.m.). Ja, jeg ved godt at der kun er 2-3%, der bruger denne ellers ganske fortræffelige browser, men når man sælger sig selv på at udvikle hjemmesider, er der bare ingen undskyldning for at ens eget ikke fungerer i alle browsere. Jeg skal gerne sende dig et screendump, men en rigtig webudvikler har vel selv alle browsere installeret til at teste i :)

Formuleringer og sprogbrug har allerede fået en del ord med på vejen i de tidligere indlæg, så det vil jeg ikke grave dybere ned i, men blot bemærke, at jeg er enig i de flestes betragtninger.At kalde produkterne for "revolutionerende" synes jeg også er lige overkill nok!

I øvrigt held og lykke med det - jeg er blevet lidt hooked på kildevand med egen etiket :)

mvh

Lasse Adolphsen

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:20
Hej Lasse. Mange tak for kritikken, vil kigge det igennem og muligvis rette noget af det.

Ang. kildevandet, så er du velkommen til at sende mig en mail ;-)

// Jesper Skov

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)