Jeg har længe haft ideen om at lave noget nyheds video værk, men det er ikke rigtig blevet til noget, også igår efter en uges overvejelser og planlægning lavede jeg min første ''test'' video.
Det vil være super fed og en stort hjælp hvis i vil komme med kritik og ros til ideen. I kan se videoerne nedenfor:
Synes det er noget kedeligt. Hvis jeg vil have nyheder læser jeg dem eller ser tv-avisen. Du kan altså ikke konkurrere med de store medier, de vil altid være bedre til at producere billeder, prøv i stedet at finde nogle alternative nyheder og sæt DIT præg på dem.
Synes det er noget kedeligt. Hvis jeg vil have nyheder læser jeg dem eller ser tv-avisen. Du kan altså ikke konkurrere med de store medier, de vil altid være bedre til at producere billeder, prøv i stedet at finde nogle alternative nyheder og sæt DIT præg på dem.
Spændende kritik.
Konceptet er jo at give nyheder omkring iværksætteri, politik og samfund ikke dække helt enormt som f.eks. TV-avisen.
Synes du jeg skal holde mig til mine andre interviews med folk indenfor områderne?
Du minder mig om en ven, som når han skal fremlægge, stiller sig op og læser direkte op fra papiret med den mest nederen og monotone stemme.
(Gør du ikke, bare rolig, så slem er din stemme ikke. - Er den gået i overgang endnu? )
Men jeg syntes du læser ALT for meget op af dit papir, går i stå et par steder og generelt beskæftiger dig med nogle relativt kedelige emner som jeg kan læse mig til eller evt. se / høre i nyhederne.
Kan ikke se nogen ide i at kommentere, lave en nyhedsavis med gamle nyheder / emner / ting / begivenheder som er sket for længe siden og som andre medier har bragt på banen lang tid før dig.
Spændende kritik.
Konceptet er jo at give nyheder omkring iværksætteri, politik og samfund ikke dække helt enormt som f.eks. TV-avisen.
Synes du jeg skal holde mig til mine andre interviews med folk indenfor områderne?
Jeg kan ikke se problemet i at du står oppe, det gør Divya da også på TV2-Nyhederne. Meget smuk kvinde forresten.
Tilbage til sagen.
To ting der faldt mig ind da jeg så klippet var:
1. du kigger for meget ned og læser op.
2. du har et "monoton" stemme, det jeg mener med det er, at du har beholder samme niveau når du taler/læser. Det kommer til at lyde kedelig og man falder næsten i søvn Prøv at variere i tonehøjden når du taler.
Jeg kan ikke se problemet i at du står oppe, det gør Divya da også på TV2-Nyhederne. Meget smuk kvinde forresten.
Tilbage til sagen.
To ting der faldt mig ind da jeg så klippet var:
1. du kigger for meget ned og læser op.
2. du har et "monoton" stemme, det jeg mener med det er, at du har beholder samme niveau når du taler/læser. Det kommer til at lyde kedelig og man falder næsten i søvn Prøv at variere i tonehøjden når du taler.
Held og lykke med det.
Tak for rådene.
Som sagt er det blot en ide til et koncept. Så kom gerne med så meget kontraktiv kritik som muligt. Jeg skal jo også overveje en gang mere om jeg vil bruge så meget tid på det samtidig med jeg har andre projekter i gang.