Hej Thomas Jeg syntes faktisk det er godt du står op, det er helt i trit med moderne ledelse (som jeg bedriver, he,he) hvor møderne foregår stående, - det giver mindre tomgangsnak. Jeg synes dog godt at du kan udtænke et form for plot eller spin, hvor du kæder nogle historier sammen til en helhed, som passer til din egen overbevisning. Du kunne jo tage Helle Thornings og evt. SFs udspil først, og så Hjort Fredriksens svar bagefter - så man lige fik koblingen med. Et råd fra mig ville være, at når du laver dit manuskript, at du så læser det som et seperat stykke historie, hvor du forestiller at skulle forklare det for en mand der netop har været 3 uger til søs i en gummibåd. Et praktisk fif kunne være at lave en stor tekst du hænger bag kameraet, bare på nogle enkelte afsnit, så du kigger ind i kameraet mens du fortæller/læser op. Om der er behov for det du har gang i, ved jeg ikke, - men jeg ville lægge det op på en blog som nogle hurtige indspark mellem de "store og vigtige" indlæg/interwiev - som en slags opvarmning. Med andre ord, altså gerne en slags masterplan for hvad det skal munde ud i. Ellers bliver det fragmenter, og det fører ikke til så meget. Men bliv bare ved! - hvis du føler for det. Jeg bemærkede jakken og skjorten, og det er respekt for seerne, og derfor får du konstruktiv kritik fra mig. Michael
|
Hvis du fortsat ønsker at blive taget seriøst på Amino, vil jeg foreslå at du hæver bundniveauet en kende. Det er såmænd ikke nogen dårlig øvelse at præsentere dagens nyheder eller lignende, men skal Amino absolut holdes opdateret omkring alt du går og foretager dig?