Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en gammel trykmaskine ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en opgave der nødvendigvis skal laves i en gammel trykmaskine som f.eks. en Vingeautomat - velatmærke en hvor valser og det hele fungerer således at der kan trykkes med den...

Er der nogen herinde der ved hvor der står sådan en omgang pragtfuldt maskineri ?

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:08

Er det en du skal ud og købe?
- Eller skal du bare have det trykt hos sådan nogen som os?

Kan du komme nærmere ind på hvorfor er det specifikt en Vinge som det skal køres i?
Er det da noget med præg eller stans? Hvis det er nummerering kan det jo også køres via en maskine med nummerator - f.eks. en GTO, eller digitalt for den sags skyld.

/Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:26

Hej Jesper

Det er blot en enkelt opgave der skal laves, men står der en vinge i god stand til fornuftig pris et sted ville det være tillokkende at hive kortet frem og købe den ;o)

Denne opgave skal ubetinget laves på en vinge eller tilsvarende da det eneste eksisterende materiale vi har som udgangspunkt er 35 år gamle stål-klichéer...
Jeg skal bruge aftryk af 6 klichéer så motivet kan indscannes til fremtidig brug.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:36

Er du klar over at klicherne kan scannes? Så slipper du for at skulle igennem trykprocessen Smile.

/Jesper

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:45

Har tænkt på muligheden. men frygter lidt at det kan ende med et stort arbejde i photoshop at få billederne renset op til at være brugbare.
Det er illustrationer med en hel del små detaljer, og dermed tror jeg ikke det er helt så ligetil.

Vil dog prøvescanne en enkelt af dem i morgen, bare for at lade muligheden være afprøvet.

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:21

Hmmm den var vanskelig, jeg går ikke udfra at du mener sådan en rigtig trykmaskine som på denne side? http://presscity.com

Mvh

Christopher

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:30

Hvis en vinge stadig er interessant, har jeg en jeg kun bruger sjældent til perforeringsopgaver og nummerering, men den er komplet. Den kan sikkert købes for en lille ugeløn.

Mvh.

Aage

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:47

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:34

Hej Aage

har du stadig denne perforeringsmaskine?

kan se det er en gammel tråd.. Men man kan da altid håbe.

De bedste hilsner

Kirstine

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:20

Hej Kristine

Jeg har stadig min vingeautomat, som jeg kun har brugt til nummerering og perforering samt en lille smule standsning, hvorfor der ingen bogstaver er med, men et par nummerblokke.  Der er  også en vejledning, men ellers har den stået et par år uden at blive brugt, så gummivalserne er nok noget oxiderede. - Det er ikke en Heidelberg, men en Adast, ellers er de vist ret ens - altså udover logoet! Den skal tilsluttes trefaset 400 volt (380 volt)

Aage

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)