Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en gammel trykmaskine ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aage

tusind tak for dit hurtige svar. Jeg leder efter en perforeringsmaskine til at lave frimærker med - jeg fik at vide at den hedder en vinge automat, men den jeg tænker på bruger ikke strøm. 

Kan du sende et billede til min mailadresse?

kirstine@heartzen.dk

hilsen

Kirstine

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:49

Jeg tror ikke på at det er en "rigtig" Vinge som Kirstine tænker på i denne sammenhæng.

Kirstine << En Heidelberg Vinge er en maskine i støbejern som vejer mere end et halvt ton og bruger strøm - og så er det en halvfarlig maskine hvis man ikke ved hvad man laver. Arbejdstilsynet er f.eks. ikke særligt positivt stillet over for en Vinge Tongue Tied.

Så hvis det er noget du skal kunne bruge derhjemme, så er en Vinge ikke det rigtige valg - selvom det er en super fed maskine som nærmest ikke kan slides op.

/Jesper

Tilmeldt 14. May 14
Skrevet kl. 15:08

Nej - det er ikke sådan en jeg har brug for :-) jeg ved de har en på Hjallerup bogtrykkeri en gammel perforeringsmaskine med en kam, som laver frimærke perforering. Kender I til en sådan maskine?

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:12

Hej Kristine

Lige netop - og den jeg har til bukkestreger (og som også kan lave hullerne til frimmærker og billetafrivningstaloner), den bruger jeg hver uge.

Jeg beklager.

Tilmeldt 14. May 14
Skrevet kl. 15:28

Helt ok - men tusind tak for svaret.

Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)