Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsregistreret?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej - jeg er 15 år gammel, og tjener langt over hvad jeg må, da jeg ikke er momsregistreret..

Jeg vil gerne høre, hvordan jeg bliver momsregistereret, således jeg må tjene over 50.000 om mdr, uden der kommer nogle efter mig.

På forhånd tak,
Jesper Madsen.

fuckyeah.dk
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 14:50
Hej Jesper

Det er meget nemt... Du udfylder bare denne formular og sender den til dit regionale Told- og Skattekontor. Men jeg kommer faktisk lidt i tvivl om du overhovedet KAN momsregistrere dig, når du kun er 15... Mener jeg har hørt man skal være over 18 - Men er ikke sikker. Det kan være der er én af de andre aminoer der kan komme med et svar på det?

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 14:51
Dato: 01-12-2006 13:24:22 Forfatter:JesperMadsen Hej - jeg er 15 år gammel, og tjener langt over hvad jeg må, da jeg ikke er momsregistreret..

Jeg vil gerne høre, hvordan jeg bliver momsregistereret, således jeg må tjene over 50.000 om mdr, uden der kommer nogle efter mig.

På forhånd tak,
Jesper Madsen.

Af ren og skær nysgerrighed.... Må man så spørge hvad du laver?

Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:55
Jeg programmerer PHP og MySQL (javascript ajax, xml, javascript) til forskellige firmaer. Jeg har en stor viden indefor det programmeringssprog. Når jeg nu får en god sum penge, som jeg snart gør, så køber jeg en ordenlig computer, og en ordenlig webserver baserert et sted hvor den kan kører hele tiden uden nedetider og utrolig hurtig.

Så begynder jeg på ASP.NET 2.0 og køber en license til MySQL tilknyttet asp.net, og videre programmerer derfra!

Det ville da været rart, hvis jeg slet ikke behøves at være momsregisterert :-)

fuckyeah.dk
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:02
Dato: 01-12-2006 14:54:47 Forfatter: JesperMadsen

Det er faktisk kun 50.000kr pr år

Hvis du er under 18, skal du have dine forældre til at skrive under for dig, da du ikke selv er myndig og derfor ikke kan hæfte for et evt tab/underskud.

Dato: 01-12-2006 14:54:47 Forfatter: JesperMadsen
Det ville da været rart, hvis jeg slet ikke behøves at være momsregisterert :-)

Hvorfor?

Du får lov til at trække momsen fra på alle de ting du køber. Du skriver selv at du skal ud og købe en masse ting, så der får du jo momsen tilbage. Din indtjening bliver ikke mindre. Du sender den samme regning som før + moms.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 15:05
Du kan evt. drage nytte af denne tidligere tråd om emnet...

Og jeg vil give Konne ret.... Der er faktisk kun fordele ved at være registreret. Og hvis du vil tilbyde dine ydelser til virksomheder er jeg ret sikker på de ikke vil handle med dig hvis du ikke er registreret.

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)