Hej Amino'er!
Jeg søger en partner til et nyt spændende web-koncept. Efterhånden er der hver uge nogle der ”opfinder” koncepter der er hidtil usete. Hvor vidt dette koncept er ukendt og uset før ved jeg ikke, men for mig er det nyt, ligesom jeg ved søgning på google ikke kan finde lignende website/koncept.
Ikke desto mindre søger jeg en webudvikler og seo-ekspert i én og samme person til dette projekt. En person der både har kompetencer i at programmere, men samtidig er dygtig til at seo og adwords. Det er måske ikke den letteste opgave at finde sådan en person og derfor kan jeg blive tvunget til at finde to partnere til projektet. I første omgang håber jeg, at jeg kan finde én partner der kan dække begge områder.
Angående konceptet, ville det være uintelligent at fremlægge det offentligt her på Amino, så det vil jeg undlade, på trods af at mange sikkert vil afvise tråden på den baggrund. Jeg vil dog foretrække at holde informationer om konceptet privat via mail. Jeg vil dog alligevel godt prøve at give lidt informationer, uden at røbe noget om konceptet. Overordnet er det en form for service vi tager betaling for at udføre.
Jeg har en forventning om at der vil kunne opnås en månedlig profit på 5.000 kr. relativ hurtig, måske allerede et par måneder efter hjemmesiden er helt færdig. Der skulle gerne herefter kunne opnås en månedlig profit på mindst 30.000 kr. i løbet af de første 6 måneder, som følge af vi får markedsført via seo, adwords, online marketing og lignende. Den største fordel er at hjemmesiden ikke kræver det store vedligeholdelse eller arbejde, udover der selvfølgelig skal arbejdes med forskellige markedsføringsformer, der dog blot vil give endnu større indtjening.
Jeg har erfaringer med et lignende koncept, så jeg er temmelig overbevist om at det vil lykkes, såfremt mine ideer til programmeringsdelen, der skal automatisere siden, kan lykkedes. Denne automatisering, er dog ikke nogen forudsætning, men vil blot give lidt ekstra arbejde for indtjeningen.
Jeg håber indlægget har fanget din interesse. Det er ikke muligt at opnå fast løn, eller provision, men udelukkende ejerskab evt. 50/50 og dermed del i indtjeningen. Man skal derfor være interesseret i at være med til at udvikle projektet, så lover jeg at belønningen nok skal komme, for jeg ser ærlig talt ikke nogen begrænsninger for konceptet, der sagtens kan videreføres til udlandet, efter etablering i Danmark.
For uddybende informationer om alle aspekter i forhold til konceptet, skriv PB eller aller helst på mail: Kun seriøse henvendelser tak, og tråden ligger IKKE op til diskussion, eller folk der laver forud-antagelser om konceptets indhold!
Mvh Simon |
Partner til nyt web-koncept søges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)