<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>Partner til nyt web-koncept søges!</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/598938.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Wed, 09 Jun 2010 12:39:59 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:598938</guid><dc:creator>ProJekt</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/598938.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=598938&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Hej Amino&amp;#39;er!&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Jeg s&amp;oslash;ger en partner til et nyt sp&amp;aelig;ndende web-koncept. Efterh&amp;aring;nden er der hver uge nogle der &amp;rdquo;opfinder&amp;rdquo; koncepter der er hidtil usete.&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;Hvor vidt dette koncept er ukendt og uset f&amp;oslash;r ved jeg ikke, men for mig er det nyt, ligesom jeg ved s&amp;oslash;gning p&amp;aring; google ikke&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;kan finde lignende website/koncept.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Ikke desto mindre s&amp;oslash;ger jeg en webudvikler og seo-ekspert i &amp;eacute;n og samme person til dette projekt.&lt;span style="mso-spacerun:yes;"&gt;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;En person der b&amp;aring;de har kompetencer i at programmere, men samtidig er dygtig til at seo og adwords. Det er m&amp;aring;ske ikke den letteste opgave at finde s&amp;aring;dan en person og derfor kan jeg blive tvunget til at finde to partnere til projektet. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-size:small;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;"&gt;I f&amp;oslash;rste omgang h&amp;aring;ber jeg, at jeg kan finde &amp;eacute;n partner der kan d&amp;aelig;kke begge omr&amp;aring;der. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Ang&amp;aring;ende konceptet, ville det v&amp;aelig;re uintelligent at freml&amp;aelig;gge det offentligt her p&amp;aring; Amino, s&amp;aring; det vil jeg undlade, p&amp;aring; trods af at mange sikkert vil afvise tr&amp;aring;den p&amp;aring; den baggrund. Jeg vil dog foretr&amp;aelig;kke at holde informationer om konceptet privat via mail. Jeg vil dog alligevel godt pr&amp;oslash;ve at give lidt informationer, uden at r&amp;oslash;be noget om konceptet. Overordnet er det en form for service vi tager betaling for at udf&amp;oslash;re. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Jeg har en forventning om at der vil kunne opn&amp;aring;s en m&amp;aring;nedlig profit p&amp;aring; 5.000 kr. relativ hurtig, m&amp;aring;ske allerede et par m&amp;aring;neder efter hjemmesiden er helt f&amp;aelig;rdig. Der skulle gerne herefter kunne opn&amp;aring;s en m&amp;aring;nedlig profit p&amp;aring; mindst 30.000 kr. i l&amp;oslash;bet af de f&amp;oslash;rste 6 m&amp;aring;neder, som f&amp;oslash;lge af vi f&amp;aring;r markedsf&amp;oslash;rt via seo, adwords, online marketing og lignende. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Den st&amp;oslash;rste fordel er at hjemmesiden ikke kr&amp;aelig;ver det store vedligeholdelse eller arbejde, udover der selvf&amp;oslash;lgelig skal arbejdes med forskellige markedsf&amp;oslash;ringsformer, der dog blot vil give endnu st&amp;oslash;rre indtjening. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Jeg har erfaringer med et lignende koncept, s&amp;aring; jeg er temmelig overbevist om at det vil lykkes, s&amp;aring;fremt mine ideer til programmeringsdelen, der skal automatisere siden, kan lykkedes. Denne automatisering, er dog ikke nogen foruds&amp;aelig;tning, men vil blot give lidt ekstra arbejde for indtjeningen. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Jeg h&amp;aring;ber indl&amp;aelig;gget har fanget din interesse. Det er ikke muligt at opn&amp;aring; fast l&amp;oslash;n, eller provision, men udelukkende ejerskab evt. 50/50 og dermed del i indtjeningen. Man skal derfor v&amp;aelig;re interesseret i at v&amp;aelig;re med til at udvikle projektet, s&amp;aring; lover jeg at bel&amp;oslash;nningen nok skal komme, for jeg ser &amp;aelig;rlig talt ikke nogen begr&amp;aelig;nsninger for konceptet, der sagtens kan videref&amp;oslash;res til udlandet, efter etablering i Danmark. &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;For uddybende informationer om alle aspekter i forhold til konceptet, skriv PB eller aller helst p&amp;aring; mail:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;a href="mailto:projektwebpro@gmail.com"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;color:#0000ff;font-size:small;"&gt;projektwebpro@gmail.com&lt;/span&gt;&lt;/a&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Kun seri&amp;oslash;se henvendelser tak, og tr&amp;aring;den ligger IKKE op til diskussion, eller folk der laver forud-antagelser om konceptets indhold!&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Mvh&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
&lt;p class="MsoNormal" style="margin:0cm 0cm 10pt;"&gt;&lt;span style="font-family:Calibri;font-size:small;"&gt;Simon&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>