Er der tryk på begge sider ? |
Ja det er der.
Du kan evt. se det bedre på filmen.
Er der tryk på begge sider ? |
Ja det er der. Du kan evt. se det bedre på filmen. |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Fine visitkort, men alt for dyre til mit behov. Fem kroner per visitkort er næsten så meget, at jeg har lyst til at beholde dem allesammen selv ;-) |
Jo flere man bestiller, desto billigere bliver de :) Men ja, de er meget dyre end vistaprint visitkort til 0,20 kr stykket :) |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Det var da et anderledes og flot visitkort, gå ud og sælg dem til leverandører af bjælkehytter, plankegulve ect. |
Synes nu ikke KUN de er kunderne til disse visitkort. Det er til alle der ønsker at vise kvalitet og "overskud"
|
Hej Patrick.
Ville egentlig have skrevet en privat besked, men tror det ville give værdi for alle :) Du skriver der er flere træsorter. Er det samme pris og hvilke er der ? |
|
Jeg er helt med på at ens visitkort sender et signal, men hvis jeg fik stukket et visitkort af træ i hånden ville jeg forlange en klækkelig rabat hvis jeg skulle handle med vedkommende der havde sådan et fancy og dyrt visitkort.. Jeg synes det er et lidt underligt sted at bruge massevis af penge, i de fleste tilfælde ryger et visitkort og enten mere eller mindre direkte i skraldespanden, eller videre over i visitkort-mappen. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.