Super fede visitkort, kunne egentlig godt tænke mig nogle, men må indrømme at jeg hellere vil bruge de 5 kr. på en fed placering i Google Adwords :-) Held og lykke med salget! |
Visitkort i lækkert ÆGTE træ
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
|
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Efter stor efterspørgsel på disse kort har vi valgt at udvide vores sortiment:
Vi kan nu tilbyde følgende:
Træ på den ene side og papir på den anden. Og kort i træ med duft!! |
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Hvordan er processen - sender man dig en trykklar PDF eller er der en template et sted? |
Man sender et tryktklart PDF men vi kan sagtens sende en template |
Ok - template er fin. Er prisen incl moms? (Skal være til privaten - og der rækker 200 jo så rigeligt :) |
Det kunne være sjovt/interessant at se en undesøgelse om kvinder tænder ligeså meget på blærede visitkort, som mændende :-) Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad det første, hver af kønnene tænker på, når de ser et visitkort i træ. .... :-) |
Hej Patrick, Har du mulighed for at send et par eksemplarer af kortet? Hvis ja - er adresse følgende: Voke Reklame & Design Go´ sommer
|
|
Det er bare helt perfekt... mange tak, vedlæg gerne lige dit kort så jeg kan få fat i dig :-) |