Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogs og SEO

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folkens!

Jeg starter snart en blog, som selvfølgelig gerne vil ha' en god placering på Google med.

Hertil har jeg to spørgsmål:

1. Kan jeg købe et domain, der automatisk videresender besøgende til min blog, for at slippe for .blogspot, uden jeg mister SEO-værdi? SEO handler jo om indhold - indeholder mit forward domain, min blogs indhold?

2. Kan jeg få Google Analytics på min .blogspot blog ?

Tak for hjælpen ;)

Mvh.
Mathias Jensen.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 11:32

Tror bare vi holder os til dette indlæg ;) Kom vidst lige til at poste den en gang for meget .

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:32

Hvorfor oprette to tråde, med samme indhold? 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 11:33

Fmeister:

Tror bare vi holder os til dette indlæg ;) Kom vidst lige til at poste den en gang for meget .

Okay :-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:40

Hej Mathias,

Jeg kan ikke helt blive blog på, om du vil bruge en blogspot-blog eller ej?

Hvis du vil slippe helt for blogspot, så installér Wordpress på dit eget domæne. Fantastisk blogsoftware, der er klasser over blogspot.

Men du kan også knytte din blogspot-blog til dit domæne og bruge blogspot som din blogsoftware, mens dine besøgende kan se indholdet på dit eget domæne.

Og ja, det er ikke svært at installere Google Analytics på en blogspot-blog. Du kan blot indsætte Analytics-koden i en html-widget/gadget (eller hvad de nu kalder dem hos blogspot).

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 11:49

Hey Frank.

Havde tænkt mig at bruge blogspot-blog + købe et forward-domain på godadddy.com .. Det er billigt, men vil mit forward-domain indeholde mit blogspot-indhold, når der skal laves SEO ?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:51

Hvis jeg var dig ville jeg droppe alt det der blogspot nonsense. Køb et domæne hos Surftown og brug rabatkoden 'ST20', så får du 20% rabat.

Alt i alt vil domæne + hosting i et år koste dig 300 kr, og så har du alt, du har brug for - og mere til.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:11

BZR:

Hvis jeg var dig ville jeg droppe alt det der blogspot nonsense. Køb et domæne hos Surftown og brug rabatkoden 'ST20', så får du 20% rabat.

Alt i alt vil domæne + hosting i et år koste dig 300 kr, og så har du alt, du har brug for - og mere til.

Hvis det skal være super nemt og billigt, så find et webhotel med 1-klik installation af Wordpress (som Frank anbefaler). Surftown er her en mulighed, da de har 1-klik installation (de er dog ikke de billigste af discount løsningerne). Se flere billige løsninger med 1-klik installation i min oversigt over billige hjemmesideløsninger.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:12

Erik Pilgaard Hejlskov:

BZR:

Hvis det skal være super nemt og billigt, så find et webhotel med 1-klik installation af Wordpress (som Frank anbefaler). Surftown er her en mulighed, da de har 1-klik installation (de er dog ikke de billigste af discount løsningerne). Se flere billige løsninger med 1-klik installation i min oversigt over billige hjemmesideløsninger.

Helt enig. 1-klik hjemmesider er supersmarte, bruger det selv til alle mine blogs. Ikke så mange dikkedarer, så kan man bruge energien på det, der er vigtigst.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:14

Fmeister:

Hey Frank.

Havde tænkt mig at bruge blogspot-blog + købe et forward-domain på godadddy.com .. Det er billigt, men vil mit forward-domain indeholde mit blogspot-indhold, når der skal laves SEO ?

Hvis du vælger denne løsning (hvilket ikke anbefales i tråden), så skal du lave en 301 redirect fra det tilkøbte domæne. Når personer besøger dit tilkøbte domæne, så bliver de viderestillet til din blogspot adresse. Man ser derfor dit blogspot indhold, men URL'en bliver også blogspot-URL'en.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)