Ja du skal da ikke tro du er noget |
Så vil jeg altså have en boks på forsiden over de mest populære personer det sidste døgn
Ja du skal da ikke tro du er noget |
Køb ren argan olie her
Risikerer man ikke at folk besøger hinandens profiler i massevis, bare for at høste linkjuice til sin egen profil? Jeg har f.eks. lige besøgt Martin Thorborgs profil 4 gange, og fremkommer nu 4 gange med link til egen profil. (bare rolig det var ikke for at hærge, men for at se hvad der skete) |
Den risiko er jeg villig til at løbe :-) |
Men indtjeningen er jo også større, jo mere trafik der er Nej du har ret i, at der ikke er nogen grund til at tage sørgerne på forskud. Man kan jo finde på en løsning, hvis der bliver et problem. |
Så skal der også kommer banner kontrol og mulighed for affiliate sammenlignings priser direkte i sin profil |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Det er fandme en genial måde, at øge antallet af sidevisninger, og dermed sælge flere reklamer ;D Det er vel det, som er bagtanken med denne lille sjove gadget ;D |
Der er flere årsager. |
Kan det passe funktionen er kommet pga de erfaringer i har fra 'se hvem der giver mig stjerner siden'? Med venlig hilsen |
Ja på én konto.... |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....