Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betal 10.000 og få 12.000 retur efter en mdr...

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Jeg har en lille idé om hvad der er han har gang i, og hvis det er hvad jeg tror det er, er det ikke utænkeligt at det er en 100 % risikofri plan.

Men uanset Mikkels egen risiko, så er det tilgengæld ret sikkertm at der er en stor risiko for vedkommende som vælger at give Mikkel de 10.000 kr. med håb om at få dem tilbage + 20% afkast måneden efter.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:00

MediaHuset:

jeg forventer ikke at sidde i thailand og have 4 thaipiger til at hygge omkring mig, jeg ønsker en "stabil" indtægt på ca. 20,000 om mdr max !

Jeg tror det er billigere at sidde i Thailand og have 4 thaipiger fuldtidsansat til lidt af hvert, end at bo i Danmark i en lille kælder med et par hummel-bukser..

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:00

Hej Lars

Ja på den måde kan man jo godt sige der er risiko :-)

Også risiko når man sætter penge i banken :-)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:03

Simon:

MediaHuset:

jeg forventer ikke at sidde i thailand og have 4 thaipiger til at hygge omkring mig, jeg ønsker en "stabil" indtægt på ca. 20,000 om mdr max !

Jeg tror det er billigere at sidde i Thailand og have 4 thaipiger fuldtidsansat til lidt af hvert, end at bo i Danmark i en lille kælder med et par hummel-bukser..

Hej Simon.

Måske ret, prøver bare at sige jeg ønsker stille og rolig hverdag uden en masse stress og alt det blær..

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:06

MediaHuset:

Hej Simon.

Måske ret, prøver bare at sige jeg ønsker stille og rolig hverdag uden en masse stress og alt det blær..

Jeg forstår - det var egentlig bare en forsjov kommentar.

Men nu når du skriver til mig - kan jeg ikke lade være:

Du har kørt affiliate-kampagner før, og du nævner et par gange at du har haft stor succes med b.la. mobil kampagner (som giver 5 - 600 kr. pr. salg), så må du da også have noget start-kapital?

Du må da have 200, 500 eller 1.000 kr. du kan smide i det her?  

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:08

MediaHuset:

Hej Lars

Jeg tror jeg vil sætte mine penge i banken istedet, så kan jeg også hæve dem når som helst jeg har lyst. Hvis jeg vælger at sætte et beløb ind på kr.10.000,- er de så godt som 100% sikret. (det skulle da lige være medmindre Danmarks økonomi går fuldstændig ned).

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:10

MediaHuset:

Hej Lars

Hvilken risiko er der da ved at sætte pengene ind på en konto i banken?

Indskydergarantifonden dækker jo trods alt privates tab på indlån i en bank der måtte gå på røven.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Skrevet kl. 20:11

Hej igen Simon

Du har helt ret :-)

men igen man starter jo i det små og ser om det faktisk virker også derefter sætter flere kroner af til det :-)

Så jo der skal flere penge i indskud ;-) Men jeg er blevet forsigtig her i starten, men nu får den gas..

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:12

MediaHuset:

Hej Simon.

Så tror jeg du har valgt forkert branche, mht. din signaturs link til arbejde indenfor webudvikling og søgemaskineoptimering. Det er om nogen brancher, en af dem der giver flest grå hår :P

Selv den successfulde Thomas Rosenstand herinde er gået hen og er blevet skaldet Surprise

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:13

Lars Meyer:

Men uanset Mikkels egen risiko, så er det tilgengæld ret sikkertm at der er en stor risiko for vedkommende som vælger at give Mikkel de 10.000 kr. med håb om at få dem tilbage + 20% afkast måneden efter.

Det er rigtigt. Jeg glemte den detalje, at det skulle være risikofrit at give ham pengene. Det er det selvfølgelig ikke.

Mikkel; Jeg synes nu ikke jeg har været nogen speciel kritiker, tværtimod. I min bog gik du bare over stregen, og siden da har jeg haft lidt svært ved helt at gennemskue hvordan du tænker. Men det er ikke noget vi skal rippe op i her :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 7 ud af 8 (79 indlæg)