Hej kære Aminoer. Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte, men altså det forholder sig sådan at for præcis et år siden ansøgte jeg uddannelsen HA IT (Det gamle HA DAT) på CBS - Frederiksberg. Dette gjorde jeg af flere grunde, dels fordi jeg godt ville læse på CBS, da jeg elsker studielivet og skolen, og dels fordi jeg troede det ville interessere mig. Jeg brænder for iværksætteri og jeg føler mig selv stærk i IT. Her tænkte jeg, jeg kunne udvikle mit udsyn og få en god og solid uddanelse med masser af arbejde efterfølgende.. Nu sidder jeg et år efter i eksamen perioden og har brugt de sidste 2 timer på at tænke over hvorfor jeg valgte den retning, og hvorfor jeg læser det. Jeg kan ikke komme på nogen grunde.. Altså IT interesserer mig stadig, men at bruge 3 år på at lære om JAVA programmering og Makro økonomi m.m. har ikke min store interesse. Så sidder og tænker om jeg blot spilder min tid på CBS, og om jeg vil fortryde at fortsætte og spilde mere af min tid derinde.. Er bange for at når jeg sidder på min bachelor og tænker tilbage på hvad jeg egentlig laver derinde.. Jeg er meget splittet, som i nok kan høre. Det der interesserer mig i virkeligheden er iværksætteri og jeg gik også med tanken om at læse på KAOS piloterne eller BDE, og var da også tæt på at vælge BDE for et år siden. Det der holdte mig fra det var at jeg IKKE ønsker at forlade København til fordel for en uddanelse. Findes der noget ligende i København eller omegn nogen har erffaring med.. Fordi føler virkelig jeg spilder min tid på HA IT, - Da jeg ikke synes jeg kan bruge det jeg lærer til noget + det ikke har min interesse :( Dette var så lige hvad jeg havde på hjertet i en meget forvirrende periode for mig.
|
Ved godt det er svært at rådgive andre, men håber virkelig der er nogen der kan komme med inputs m.m.