Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp er forvirret med hensyn til min uddanelse

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Jeg kan kun give Mikkel ret, en uddannelse er sjældent spild af tid!

Specielt indenfor IT kommer man langt med en uddannelse, faktisk tror jeg at folk uden i stigende grad vil få det svært!
Men ser ihvertfald tydeligt en række af de mere avancerede it-fag finde anvendelse i erhvervslivet. F.eks. er funktionel programmering nu muligt både på Java og .Net platformene.
Dele af programmel specifikation, er implementeret i MS' Code Contracts, det er blevet relativt almindeligt selv at bygge sprog i form af DSL'er etc. etc.
Alle disse tiltag er højrelevante fordi de hjælper os med at hurtigt skrive programmer der virker efter hensigten.

Selvom der er mange gode ting ved en uddannelse, så er det efter min mening super sundt også at supplerer med f.eks. at drive en iværksætter virksomhed i som fritidsarbejde, selvom den teoristiske verden er spændende så er den virkelige dobbelt så sjov.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode råd i alle kommer med.

Tror også jeg fortsætter, jeg driver ved siden af studiet allerede en ApS virksomhed, men denne bliver desværre forsømt i løbet af eksamen perioden :( - Men så er der jo en sommerferie at rette på dette :D

men ja, må bide det sure æble og få papiret - Først på bachelor så kandidat :D

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)