Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At sælge fødevarer - hvordan?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:
Maden skal laves derhjemme. Det er ikke et køkken, man kender fra restauranter osv. Bare et almindeligt køkken.

Hej Iryna

Fødevare produktion i et normalt privat køkken vil der aldrig blive givet tilladelse til.

Håber du finder en egnet model i nogle af de gode vejledninger som der linkes til.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:50

øv - håbede ellers at kunne tjene en skilling ved siden af studiet på den måde. Men så må jeg jo finde på noget andet :-)

Tak til jeres kommentarer allesammen!

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 08:55

Vi forsøgte engang at undersøge reglerne for fødevareproduktion i privat køkken - Meddelsen fra fødevarekontrollen var klar dengang - Der bliver ikke givet tilladelser til private hjem.

Det du kan gøre er, at få en aftale med et fødevare godkendt lokale, det kunne være en lille cafe, kantinekøkken etc og så få lov til at fremstille dine fødevarer der. Du skal dog være opmærksom på, at du også skal have det 3 dags pølsevognskursus som AMU udbyder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:58

Klaus Egebjerg:

Vi forsøgte engang at undersøge reglerne for fødevareproduktion i privat køkken - Meddelsen fra fødevarekontrollen var klar dengang - Der bliver ikke givet tilladelser til private hjem.

Det du kan gøre er, at få en aftale med et fødevare godkendt lokale, det kunne være en lille cafe, kantinekøkken etc og så få lov til at fremstille dine fødevarer der. Du skal dog være opmærksom på, at du også skal have det 3 dags pølsevognskursus som AMU udbyder.

Det med kurset burde jo i princippet ikke være noget problem. Findes der steder hvor man kan leje små, godkendt køkkener, der ikke er alt for dyre? Det kunne være en interessant løsning.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:04

Hej

En ide kunne være at tale med en af de lokale sportsklubber - mange steder hvor jeg kommer har de fine køkkener, som stort set ikke bliver brugt mere, da "klubånden" jo desværre ikke eksisterer som før itiden, og det dermed ikke kan betale sig at holde åbent.

Et sådant tomt lokale kunne du sikkert få til en fin pris, da alle klubber jo mangler penge på budgettet.

mvh

Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:13

Hej Iryna..

jeg kan se at du vil sælge fødevarer, fornuftig ide men hvad vil du sælge og hvem skal være din målgruppe ??? (B2B eller B2C) samt er branchen utrolig barsk desværre for der er altid en udbyder i forhold til dig og det kræver at du kan minimere dine omkostninger og det samme geælder os ved produktion.

du er velkommen til at kontakte mig vis du har brug for oplysninger, så kan jeg se om det er noget jeg hjælpe dig med..

Hilsen....

Mustafa Gultekin..

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)