Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabil og hurtig hosting

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en side www.glamourkjoler.dk som er hostet hos et amerikansk firma. Jeg har på fornemmelsen at der er lovlig mange på den server, hvor siden er hostet. Ind imellem (og senest igår jvf. en anden tråd herinde) er siden pludselig meget langsom i kortere tid. Som hovedregel kører det dog glimrende. Deres support svarer blot "It works fine here", når jeg melder om problemer, og udfaldene er oftest væk inden jeg får svar, så det har de i princippet ret i.

Kan i anbefale et godt sted? Prisen er ikke så vigtig, vigtigst er at den er hurtig og stabil og der er noget support der træder til i løbet af minutter, når noget ikke virker.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:53

Hej Charlotte

Det med at siden til tider opleves som værende langsom kan sagtens skyldes netværksforbindelserne mellem dig her i Danmark og serveren i USA, så det kan være en del af forklaringen på at deres support melder at alting ser fint ud hos dem på trods af at du oplever problemer.

Men derfor er det jo kun en fordel at have sitet hostet tættere på din målgruppe som jo ganske givet er her i landet.

Du er velkommen til at kigge på vores hostingløsninger hvis det har din interesse.

Vi har en del shops i stalden der stiller store krav til driftssikkerheden.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:45

Anders Christensen:
Du er velkommen til at kigge på vores hostingløsninger hvis det har din interesse.

Som konku'lega til Anders og Acenet, så kan jeg sige at jeg kun har hørt om positive ting den vej :-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:36

Hej Charlotte,

Justhost, som du er hos, har mange af den slags problemer. De oversælger helt vildt og ofrer stabilitet til fordel for at kunne presse citronen en smule mere.

Jeg er sikker på du vil blive tilfreds med en løsning hos Anders/Acenet. Hvis du søger mere kvantitet frem for kvalitet, er gigahost.dk også et bud.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:44

Overselling er ikke helt sjovt. Det har jeg været ude for et par gange eller to, inden jeg valgte at starte mit eget.

Men jeg vil da henvise til private-hjemmesider.dk, som fornylig lavede en performance test af webhoteller i Danmark. :-) - Meebox ligger da på en stolt første plads. ;-)

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:50

Jeg har valgt en dedikeret server hos hetzner.de  fordi jeg har et par sider som virkelig kræver stabilitet og korte pingtider - det koster 79 Euro/md, men det kører fremragende, og de penge er hurtigt tjent ind når man ikke mister kunder fordi de skal vente!

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:52

Prøv Wannafind.dk lidt dyre men klippe stabile

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 22:59

Hej igen Charlotte,

Jeg ville lige sende dig en PM, da min kæreste også har noget med gallakjoler at gøre (hun designer og syer dem selv), men det kunne jeg vidst ikke...

Og som jeg kort kom ind på før, så kan Meebox sagtens tilbyde dig en god og billig løsning som virker, ikke er sløv og har hurtig, hjælpsom support (vores gennemsnitlige svartid på support er på blot 8 minutter).

Du må meget gerne lige sende mig en mail, hvis du kunne tænke dig at komme i kontakt med min kæreste, eller mig for den sags skyld, hvis vi altså skal handle. :-)

Min mail er: pt@meebox.net

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:13

Patrick:
Men jeg vil da henvise til private-hjemmesider.dk, som fornylig lavede en performance test af webhoteller i Danmark. :-) - Meebox ligger da på en stolt første plads. ;-)

Du glemmer lige at det ikke er alle hoteller der er med og at det kun er dem som der betaler ham for at han henviser kunder til dem der er med.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 23:21

Niels:

Patrick:

Du glemmer lige at det ikke er alle hoteller der er med og at det kun er dem som der betaler ham for at han henviser kunder til dem der er med.

Okay - Men vi har i hvert fald ikke betalt ham noget som helst, for at være med i den test. Og jeg vil da sige at, de mest populære er da i hvert fald præsenteret? Korrekt? :-)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)