Hej Jeg har en side www.glamourkjoler.dk som er hostet hos et amerikansk firma. Jeg har på fornemmelsen at der er lovlig mange på den server, hvor siden er hostet. Ind imellem (og senest igår jvf. en anden tråd herinde) er siden pludselig meget langsom i kortere tid. Som hovedregel kører det dog glimrende. Deres support svarer blot "It works fine here", når jeg melder om problemer, og udfaldene er oftest væk inden jeg får svar, så det har de i princippet ret i. Kan i anbefale et godt sted? Prisen er ikke så vigtig, vigtigst er at den er hurtig og stabil og der er noget support der træder til i løbet af minutter, når noget ikke virker. Mvh. Charlotte |
Hej Charlotte
Det med at siden til tider opleves som værende langsom kan sagtens skyldes netværksforbindelserne mellem dig her i Danmark og serveren i USA, så det kan være en del af forklaringen på at deres support melder at alting ser fint ud hos dem på trods af at du oplever problemer.
Men derfor er det jo kun en fordel at have sitet hostet tættere på din målgruppe som jo ganske givet er her i landet.
Du er velkommen til at kigge på vores hostingløsninger hvis det har din interesse.
Vi har en del shops i stalden der stiller store krav til driftssikkerheden.