Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt online iværksætter blad

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Hej Nesuz,

det lyder som en god ide med sådan et blad. Online er, hvis du spørger mig, nok lidt nemmere at få ud til læserne end offline.

Men når det er sagt, så er det også en stor opgave, er det ikke? At drive sådan noget helt alene? Annoncerne vil jo i øvrigt også blive solgt, som også kræver en indsats.

Siger heller ikke at jeg vil have det lette liv ;)

jeg ved godt at det kræver meget, at bare for at lave et ok blad. Men jeg tag kampen op!

med venlig hilsen

Nesuz

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 16:55

Nu har jeg lige fået 2 interviews på mail, så er vi igang!!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:56

Nesuz:

Men hvis i er interesseret i at få det først blad,

så send en pm. Men det først bliver nok bare i word, så i ved det, og ikke bliver skuffet

1) Det skal ikke sendes ud i word, men i PDF

2) Allier dig med nogle der kan hjælpe med at sætte det op i Publisher eller andet DTP program

3) Skriv mig på som modtager :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:01

Hvis du skal have folk til at læse det og folk til at købe annonce så skal du sørger for, at det bliver lavet ordenligt.

Sørg for at en journalist læser det igennem så det er prof. skrevet, få nogen til at lave det grafiske, det kan laves for ingen penge, lav en hjemmeside med PDF viser så du også kan tjene på bannere m.v.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:04

Der er en række af ting, du skal være opmærksom på.

For det første skal du sikre dig at både form og indhold er virkelig godt. Ellers taber du lynhurtigt dine læsere, og derefter kan dine annoncer ikke sælges.

Et online blad er vel nærmest en nyhedsmail?
En nyhedsmail er meget følsom overfor reklameindhold. Sørg for en skarp adskildelse af reklamer og redaktionelt stof, og put masser af redaktionelt stof rundt om få reklamer. Det er godt nok dyrt, men for mange reklamer skræmmer læserne væk.

Jeg ville sende det ud i et system som f.eks. Ubivox, hvor der er rig mulighed for at tracke, hvem der klikker på hvad. Det giver et hint om, om reklamerne virker og om du gør tingene rigtigt.

Og så har du altså behov for en korrekturlæser. Du skriver næsten konsekvent uden flertals-e, du kaster kommaer og punktummer ind temmelig tilfældigt, og du skriver I med lille. Den slags helt simple fejl tager gassen af et ellers seriøst indhold, så det må du lige få styr på.

Hvis du vil tjene penge på projektet, skal du slide lidt hårdere og lave en forretningsplan. Du skal vide, hvad du foretager dig, og du skal kende dine succeskriterier. Du må ikke forvente bare at "blive opdaget", og så score kassen.

God vind.

mvh Hans

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 20:34

Er der nogen som har et godt navn til bladet?

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:41

:o) 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 20:52

Hej Nezus

Jeg havde fuldstændig den samme idé for nogle måneder siden, og jeg synes idéen er mega fed! :-) Sig endelig til hvis du skal bruge en hånd mht. at lave websiden. 

En idé til et fedt navn "Business Times" :-) Har fået lidt inspiration fra "New York Times" hehe. 

Send mig en PM hvis du skal ha' en hånd med projektet ;-)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Skrevet kl. 10:13

Indtil videre er der 6 som vil have bladet. Er der ikke flere?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:16

Nesuz:

Indtil videre er der 6 som vil have bladet. Er der ikke flere?

Jeg tror at folk gerne vil se kvaliteten på det før de signer sig op. Men hvis du brænder for det, så klø på :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)