Jeg vil starte et nyt gratis online iværksætter blad, hvor jeg vil interviewe forskellige iværksætter, selvstædig og leder. Hvor jeg stiller dem nogen spørgsmål, om deres liv og hvordan de blev iværksætter. også vil jeg også prøve, at få nogen blogger til skrive en artikel en gang imellem. Så det ikke er kun mig som skriver hele bladet.
Selvfølgelig bliver bladet gratis...
Når men til mine spørgsmål:
Hvad synes i om min ide?
Jeg mangler et godt navn til bladet?
jeg har et navn til det, men synes, at det er lidt for sølle til et blad det er "De fri"
Men hvad synes i?
Med venlig hilsen
Nesuz
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Syntes ideen lyder god - Der kunne også være en anden indgangsvinkel omkring at i tog forskellige problemer op og fik dem beskrevet godt og grundig eksempelvis hvad gør iværksættere med en der skal på barsel, hvad koster det, hvad får man ud af det m.v. - Hvad hvis man selv skal på barsel m.v.
det lyder som en god ide med sådan et blad. Online er, hvis du spørger mig, nok lidt nemmere at få ud til læserne end offline.
Men når det er sagt, så er det også en stor opgave, er det ikke? At drive sådan noget helt alene? Annoncerne vil jo i øvrigt også blive solgt, som også kræver en indsats.