Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på rhomben er farlig.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle mennesker i vores samfund har det så svært med autoriteter, at de ikke engang kan indordne sig i den tid, de opholder sig i lufthavnen.

Det er min klare filosofi, at man kommer længst med samarbejde. Jeg har aldrig - og kommer aldrig til - at lave en scene eller på nogen måde sætte mig på tværs, når jeg rejser. Der er en altid en eller anden idiot i sikkerhedskøen som skal provokere, og jeg synes det er helt fint, at politi og domstole er konsekvente og dømmer dem, som ikke kan eller vil respektere reglerne.

Når det gælder autoriteter i lufthavnssammenhæng, så er konformitet altid den bedste løsning. Jeg har rejst rigtig meget, og mange steder, hvor personalet er langt mere emsige, end de er i København.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg blev ikke anholdt, da jeg straks kunne fornemme at han var en perfid og magtliderlig person og jeg ville ikke udsætte min familie for et sammenstød af nogen art.

Ha ha... Din edderkoppesans reddede dagen Wink

Nej, jeg kan da godt forstå du føler som du gør.... Særligt fordi jeg har på fornemmelsen dit temperament minder ret meget om mit eget - manglende respekt kan også få mig helt op i det røde felt.

Meeeeen.... Vi snakker altså om nogle mennesker der står med en ret væsentlig opgave, samtidig med de skal æde lort 8 timer om dagen.... Så ja, der sker nogle fejl.... Men at folk ikke føler de bliver behandlet med den respekt de fortjener kan jeg altså ikke tage seriøst. Hvis du vil behandles som en konge, så kan jeg anbefale dig at tage ind på Library Bar ved hovedbanen i Kbh og nyde en drink - de forstår til fulde begrebet service. Men hvis du vil ud og flyve kan jeg kun foreslå du bare æder din stolthed mens du klemmer dig gennem sikkerhedstjekket.... Jeg har været igennem sikkerhedstjek utallige gange - også i selskab med børn, der bestemt ikke var glade for situationen. Men jeg har aldrig oplevet noget der på nogen måde kunne foranledige mig til at hive floskler som "politistat" og "organiseret idioti" frem.... Så lur mig om ikke mange af de "forfærdelige" oplevelser rent faktisk kan undgås hvis folk bare lige tager en chill pill.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)