DesignYou: Amino er et fantastisk sted og en rigtig god ide, så det fortjener ros. (Men ville ønske det ikke blev forringet for nogen hen af vejen). Personligt er jeg også glad for mulighedderne her, men for at blive + medlem skal der noget mere til for mig. Alt er jo en prioteringssag og vi står jo ikke samme sted alle sammen. For nogen vil de 1000 kr. være den slat håndøre de har i lommen og for andre noget der skal spares op til.
DesignYou: Amino er et fantastisk sted og en rigtig god ide, så det fortjener ros. (Men ville ønske det ikke blev forringet for nogen hen af vejen). Personligt er jeg også glad for mulighedderne her, men for at blive + medlem skal der noget mere til for mig. Alt er jo en prioteringssag og vi står jo ikke samme sted alle sammen. For nogen vil de 1000 kr. være den slat håndøre de har i lommen og for andre noget der skal spares op til.
Amino på finansloven, så betaler vi over skatten. Plus til folket
Jeg vil nu mere sige det på den måde, at nu kan alle ikke få noget ud af Amino, og derfor er det ikke pengene værd for alle.
Her mere forstået på den måde, at sålænge bruger samsætningen er som den er, så minder det tit formeget om et eller andet ligegyldigt internet forum. Som man kan læse flere tusinde andre steder på nettet gratis og uden reklamer.
Men tror så også at den agressive reklamering der laves på amino skræmmer mange ikke netvante iværksættere væk. For det kan tit være skræmmende at se hele forsiden bag en reklame, hvor man skal finde krydset for at komme videre.
Her mere forstået på den måde, at sålænge bruger samsætningen er som den er, så minder det tit formeget om et eller andet ligegyldigt internet forum. Som man kan læse flere tusinde andre steder på nettet gratis og uden reklamer.
Okay hvor?
Kenneth:
Men tror så også at den agressive reklamering der laves på amino skræmmer mange ikke netvante iværksættere væk. For det kan tit være skræmmende at se hele forsiden bag en reklame, hvor man skal finde krydset for at komme videre.
Ekstrabladet, Trendsales, Jubii, DBA, Politiken, Tv2 mm... Det ser ik ligefrem ud som om, at det skræmmer nongen overhovedet. De sider lider da ihvertfald ik overlast, selvom de tit har en baggrund med reklamer...
Så i stedet for at brokke, så skulle folk måske nyde de gratis ting, som de får uden at skatten eller afgifterne stiger, og uden at der skal være besparelser andre steder i samfundet...
Kenneth Det der er lidt sørgelig, er at man starter friskt ud med gratis for alle, og så siden hen laver brugerbetaling og forringelser for dem der ikke vil være +medlemmer. Kan godt forstille mig det skræmmer nogen væk. Kommer man som ny bruger nu, skal der noget tålmodighed til, idet det er et meget tekstfyldt site, med masser af reklamer. To ting, som ikke er det der fanger en bruger hurtigt.
Fashion-seller Man kan vel godt snakke om sitets ulemper og fordele uden det skal kaldes brok? Det kunne jo være, der var plads til forbederinger...
Fashion-seller Man kan vel godt snakke om sitets ulemper og fordele uden det skal kaldes brok? Det kunne jo være, der var plads til forbederinger...
Amino skal bruge penge for at eksistere... Man kan sammenligne det lidt med den 24 milliarder kroner store sparepakke. Uanset hvor man spare eller piller, så er der altid nogle, som ik er tilfredse. Uanset hvor Amino placere reklamer eller forsøger at tjene penge, så er der nogle, som ik er tilfredse.
Men forskellen på Amino og sparepakken er, at Amino er frivilligt, mens sparepakken er påtvunget alle...
Og kom du med en pose penge, som dækkede det beløb, som EPN betaler, så er jeg sikker på, at Thorborg fjerner reklamen indenfor 5 min ;D
Fashion-seller Hvis alle stillede sig tilfreds, hvor ville vi så være i dag? Går du ikke ind for udvikling?
Jo og derfor går jeg ind for reklamer... Hvor skulle pengene til udvikling ellers komme fra? Du har jo sagt, at du ik vil betale for udviklingen af sitet, og så er der kun en anden vej ;D
Reklame er en ting, service en anden, ydelser en tredje. Ved at bruge "de små grå", kan der opstå nye tiltag. Jeg har ikke sagt, at jeg ikke vil betale for +medlemskab, men forklaret, at jeg ikke kan på nuværende tidspunkt.
Reklame er en ting, service en anden, ydelser en tredje. Ved at bruge "de små grå", kan der opstå nye tiltag. Jeg har ikke sagt, at jeg ikke vil betale for +medlemskab, men forklaret, at jeg ikke kan på nuværende tidspunkt.
Ingen penge ingen Amino... Quit simple!
Og nu du ik kan betale, så må du acceptere, at du bidrager med en indtægt på en anden måde... Og det er via reklamerne.