Reklame markedet bløder... At hæve priserne i disse tider er da det rene selvmord!
Det var også mest et spørgsmål - jeg aner ikke hvad Amino tager for deres bannerplads. Men bannerpladsen herinde er jo ret attraktiv, så man bør også prissætte den herefter - for de relevante virksomheder er amino.dk jo nok DK's mest interessante kommunikationskanal (ihvertfald et sted i top 5). Så prissætter man ikke herefter er det jo et oplagt sted, at kigge på forbedringer. Men jeg ved som sagt ikke hvordan man prissætter, så tag det mere som et spørgsmål end en direkte opfordring til handling.
Det er vel et spørgsmål om omkostninger... Det koster at udvikle + hver transaktion koster. Så giver det intet mærkbart, så er det vel ik værd at gå efter pt...
Man skal bruge penge for at tjene penge ;)
Og så mindes jeg at Thorborg flere gange har understreget, at de bruge mange ressourcer på udvikling... Så om ikke andet kan de jo omdirigere nogle af de ressourcer til det område.... Under alle omstændigheder mener jeg ikke det er en relevant indvending - et profitabelt website er ikke gratis, at få op at køre.
Så forslaget til at slippe af med 1 reklame er at oprette 2 nye?
Der fik du mig til at smile hehe
Hæ hæ.... Jamen der er skam værre ting end at bringe smil frem på folks læber her en tidlig morgen 
Men bortset fra det... Så har min indvending aldrig været at Amino har for mange reklamer eller at de ikke skal udnytte deres reklameplads aggressivt. Tværtimod - jeg elsker reklamer
Det handler bare om hvordan man løser opgaven, og epn.dk-reklamen synes jeg klart er en ommer. Så jeg mener ikke der er nogen selvmodsigelse i det jeg skriver - som sagt er mit mål ikke at få færre reklamer.