Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der er træt af...

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback:

Måske skal vi heller giv Amino nogle forslag til hvordan de ellers kan tjene på..

Thats the Spirit! :)

Evt. Kunne et par grafikere komme med deres bud på EPN's Baggrund.. Det kunne jo være de ville tage imod en flot baggrund af en irrerteret amino med grafiske evner ;)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Det tog mig lidt længere tid at komme til computeren idag, fordi jeg måtte lige lægge vejen forbi Esplanaden og takke Hr. Møller fordi han holder Nettobutikkerne åbne for mig.

Det gør ikke så meget meget at mælken er for gammel eller spegepølsen vender enderne opad, - det er jo alene tanken om at Hr. Møller virkelig gider at have ulejligheden med lave en butik jeg kan handle i der tæller, og så må man jo finde sig i lidt af hvert.

Er det virkelig niveauet vores uddannelsessystem kan svinge sig op til? Kan det virkelig passe, at nogen får lov til at bestå 8. klassetrin med en sådan eklatant mangel på forståelse for hvordan tingene hænger sammen.

Ja, Amino har udgifter! Surprise, surprise - men det har man faktisk som forretningsdrivende når man er færdig med at gnidre med sine fedtede adsense- og pointsider, - og tænk jer, Aminio har også indtægter. Jamen er det ikke fantastisk, - så kloge i bliver idag. Det burde i belønne med et plusabbonnement.

Jeg snakkede faktisk med Hr. Møller om at han burde kræve entre, for at komme i Netto. Der er jo en vis æstestisk skønhed over papkasserne måde at flyde på gulvet, og var det ikke Heiberg der sagde at forventningens glæde er den største, - så det at tilbuddene er udsolgt kl. 10.10 eller endda slet ikke er nået frem, er hvad man på Amino ville kalde et plusfeature.

Sjovt nok mente Hr. Møller at de besøgende i Netto var et aktiv han kunne profitere på, - faktisk havde han solgt den engelske version til en konkurrent der gerne ville have andel i de mennesker som var så venlige at besøge hans butikker, alene af den grund at når de var i hans butik så de ikke være i konkurrentens butik.

Hr. Thorborg kan gøre med Amino som han vil, og det gør han sikkert også, - og jeg er ikke det mindste forarget over Thorborgs bukken efter pengene, - jeg ville have gjort det samme.

Men der må sgu være en nedre grænse for naiv man må være, - og man skal den underhylemende ikke tale ned til dem der ikke gider plusabb. Det er deres beslutning, ligesom de naturligvis må give udtryk for deres holdning til øjebæ-reklamer, - jeg vil faktisk mene at de som forholder sig en smule kritisk til det de bliver præsenteret for, - er mere egnede til at drive virksomhed end så mange andre.

Michael  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:58

Michael, jeg er sådan set meget enig.

Den eneste grund til at jeg går lidt i detaljer med udgifterne, er at mange folk tror at et website som Amino koster 9 kr. om måneden at holde kørende ;-)

Om man vælger at købe Amino Plus, er som jeg har sagt fra start, noget man vælger hvis man kan se værdien i det. Kan man ikke det, så skal man lade være.

Men jeg er dertil også uendelig kold over for dem der klager over reklamerne.
De kan enten betale med deres penge eller deres opmærksomhed og længere er den ikke.

Jeg forsøger dog efter bedste evne at forklare det pædagogisk for at holde den gode tone :-)

Hils Hr. Møller, han er en dygtig mand :-)

Dbh Martin

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 21:20
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun sige at jeg egentlig ikke går ind for diverse adblocker produkter, som nævnt i denne tråd, men de er jo et resultat af at sider som amino.dk, der i stedet for at integrere nogle få stilfulde reklamer bliver grebet af griskheden og smider så mange ind at folk til sidst føler det generende nok, til at installere et program til at fjerne dem med.

Jeg ser det lidt ligesom prissætning på et produkt, på et tidspunkt bliver det så dyrt at folk ikke gider købe det mere og så finder man en anden løsning. Jeg anerkender fuldt ud, at vil man ikke betale med penge, så må man betale med opmærksomhed - men personligt gider jeg ikke kigge på den nye baggrund og i stedet for at vægge en følelse af at jeg skal købe plus medlemsskab, giver det mig egentlig mere en følelse af at det var sku da en belastende side at besøge, og det vil helt klart mindske min aktivitet - specielt den del hvor man blot logger ind og hjælper andre brugere - for det er blevet for besværligt.

Jeg tror Amino bør gentænke forretningsstrategien - for det er jo ikke Amino der tilfører værdi til deres forretning, de er de mennesker der hver dag frivilligt klikker herind og hjælper andre brugere - at man sågar har fået nogle af dem til at betale for det er jo så ret godt gået. Måske skulle man finde en forretningsmodel der tilgodeser de aktive brugere der giver meget, fremfor de brugere der blot klikker ind og spørger når de har brug for det - for det er jo egentlig de brugere der er mest aktive, der bliver belastet mest med den ret irriterende baggrund - og de i øvrigt ganske mange reklamer der er på resten af siden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Øllegaard:

Jeg kan kun sige at jeg egentlig ikke går ind for diverse adblocker produkter, som nævnt i denne tråd, men de er jo et resultat af at sider som amino.dk, der i stedet for at integrere nogle få stilfulde reklamer bliver grebet af griskheden og smider så mange ind at folk til sidst føler det generende nok, til at installere et program til at fjerne dem med.

Jep Kristian, vi er så griske at vi giver vores medarbejdere løn og mig muligheden for at bruge  5-6 timer om dagen ulønnet og dertil muligheden for at smide 1 1/2 million kr. i sitet.

Jeg vil håbe din bemærkning en dag vil ramme mig, for grisk betyder vel at man tjener penge...

Dbh Martin

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:29

Der er jo også den mulighed at man kunne lade vær med at bruge Amino, så får man ikke ødelagt sit liv af alle de grimme reklamer der åbenbart går hårdt ud over nogen personers velbefindende.

Hold k... mand der må sgu da være vigtigere ting i livet...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:29

Lundsby:

Frederik - DirectHost:

De skide reklamer på baggrunden?

Jeg er vant til hvis jeg har haft et messenger vindue åbent foran firefox, at kunne klikke på baggrunden på en hjemmeside for at komme tilbage til siden, men nu bliver det klik konstant efterfulgt af et besøg på en eller anden side, fordi der åbenbart skal være reklamer OVERALT ...

Reklamer er okay, men når der er så mange at det går ud over brugervenligheden på en side, så synes jeg altså ikke længere det er okay..

Så kære aminoer - luk jeres hjerter op!

Put your money where your mouth is! Et plus medlemskab koster en tusse basse om året, og så hvor træt er du :-)

Jeg kunne ikke være mere enig!

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har normalt ikke noget imod reklamer på websites. Websites som jeg benytter laver en service for mig - og det vil jeg normalt gerne bidrage til.

Men Amino, da det er i overkanten.

Jeg har ikke brug for de ekstra fordele ved plus medlemskab, og derfor er pengene for mig ikke givet godt ud ved sådan et køb.

Jeg er nød til at bruge en ad-blocker her på Amino, fordi reklamerne er så storslemme. Jeg har som default adblock slået fra, men slår til på de websites som er storslemme.

Så jeg beklager jeg ikke bidrager til "kagen" herinde, jeg ville gerne - men mængden af reklamer "tvinger" mig til at benytte ad-block.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:34

Hvis jeg ikke havde 1.000 kr. til et plusmedlemskab, så ville jeg vælge Amino fra, ligesom jeg har valgt mange andre sider fra. Det er fint med reklamer, men når de direkte forringer brugeroplevelsen så står jeg af.

Jeg forstår dog ikke alt det brok, for man vælger jo selv Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 21:34

Jeg har fatisk en god ide til en ny amino modul ..Mange her vil bliv glad for den og amino kommer også til tjene lidt penge på den...Men gid man kunne få penge for røbe ideenBig Smile

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Side 5 ud af 7 (69 indlæg)