Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min idé?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jette:

Hej Kim,

jeg kan forstå du har mange spørgsmål, jeg er selv igang med, at starte en webshop (ikke igang endnu) og har også mange spørgsmål ;D

Jeg tænkte om ikke du kunne tale med dine kontakter og høre hvad det er for prudukter de har og så kontakte dem i DK som sælger eller kunne være interesseret i disse  - tror det er nemmere den vej rundt ?

Nu kommer så ego´et op i mig, for jeg tænker på hvilke produkter/producenter du har kontakter til, for måske er det noget jeg kan bruge i min webshop - vil nemlig importere fra asien.

Håber du får god succes :)

Mvh.

 

Jetfer :)

Hej Jetfer :)

Ja, der bliver ihvertfald stillet mange spørgsmål, når man er iværksætter for første gang :)

Dit foreslag lyder ikke helt tosset. Det lyder som en rigtig god idé. Kan jeg lige prøve at kigge lidt nærmere ind i :)

Jamen, jeg har kontakter til lidt af hvert - Tekstil, læder, gummi, plastik, møbler og m.m.

Hvad er det for nogle produkter, du er interesseret i?

Jo tak :) håber skam også du får succes, men hvis der er noget, så kan du altid kontakte mig.

 

Mvh.

Kim

 

Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kim,

Jeg vil helst ikke ud med det her, men har du en mail-adr., så kan jeg sende dig en PM herom.?

Mvh.

 

Jette

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jette. Helt sikkert :) min mail er: kimln85(at)hotmail.com. Mvh. Kim
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)