Hej Amino It-support |
Hej Daniel
Der er uden tvivl nogle stykker som ville være interesserede i at outsource deres inbound kald så de ikke skal fokusere på det.
Men det er en hård branche at tjene penge i.
De store firmaer som har outsourcet deres inbound, har typisk aftaler hvor de betaler de første 3-4 min. af hvert kald, fordi at det er hvad et gennemsnitskald skal vare, alt afhængig af om det er teknisk support eller mere simple opgaver.
Problemet er bare at langt de fleste kunder er temmelig tunge at danse med, og dermed kommer kaldtiden hurtigt op over de 10 min. fx noget så simpelt som forklaring af faktura kan tage over 20 min for nogen.
I disse tilfælde er det så dig selv som skal betale for at have en siddende og forklare en regning i de resterende 16 min. Det kan blive temmelig pebret.
Du skal i hvert fald tænke dig godt om med de aftaler du indgår.
Tænk på at inkludere andre tjenester som fx "før- inkasso", hvor du ringer ud og rykker for betalingen osv.
Mvh Martin