Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er stort i USA?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Simon Thomsen:
Hvorfor synes du at lige præcis den side mangler herhjemme (bare ren nysgerrighed :) )

Fordi man har omfavnet mulighederne i web2.0 og rent faktisk skabt et (nyheds)medie, der bidrager positivt til kvaliteten af det generelle medielanskab.

Det synes jeg langt fra er tilfældet med de danske internetmedier. Hvor tilgangen til "web2.0" ofte direkte skader kvaliteten... Huffington Post er i mine øjne et klasseeksempel på hvordan et moderne internetmedie skal skrues sammen. Man har en masse kvalitetsindhold og man har fokus på at få skribenter, der har noget interessant, at fortælle. F.eks. blogger Harry Shearer* på HP.... men han er ikke valgt bare fordi han er kendt - manden har rent faktisk noget interessant, at fortælle.

Prøv at tjekke Shearers blog ud på HP:

http://www.huffingtonpost.com/harry-shearer/

Og prøv så at tage et kig på Niels Lundes blog på Politiken:

http://blog.politiken.dk/lunde/

Husk på, den ene blog tilhører en skuespiller, der lægger stemmer til tegnefilm, den anden en af Danmarks mest erfarne "nyhedsmænd".... Ja lige bortset fra den ene blog er på dansk og den anden på engelsk, så er det sgu svært at gætte hvilken tilhører hvem. Lundes blog beskæftiger sig med "økonomiske analyser", hvilket måske kan give et hint om ejermanden, da Shearer kommer lidt længere omkring og primært beskæftiger sig med amerikansk politik og amerikanske "issues". Men kigger man på indholdet er det fandme langt fra klart. Lundes blog er hovedsagligt sammensat af parafraseringer af andre blogs og indlæg, Lunde nu finder interessante - den røde tråd er at det originale oplæg ofte er langt mere underholdende at læse, og mere informativt. Shearer leverer så som regel velskrevet og originalt indhold...

* Hvem fanden er han? Tænker de fleste sikkert.... Han er en amerikansk skuespiller, der nok mest er kendt for sit arbejde på The Simpsons, hvor han bl.a. lægger stemmer til Mr. Burns, Smithers og Ned Flanders.

Jeg kan se hvad du mener nu, man må da håbe, at nogle laver sådan et medie en dag i DK...

Andre der har nogle hjemmesider som er store i USA, men ikke er blevet det i DK endnu?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:30

Ja giv lige mig en gratis ide også. Hvis du har en ide til en hjemmeside der vil blive et kæmpe hit, så offentlig gør den lige, så jeg kan lave skidtet og tjene millioner.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:41

Alle XL vare :-)

Køb folks smykker og smelt det om og tjen kassen 

Det er et hit i USA..

Mikkel

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:49

gweb:

Ja giv lige mig en gratis ide også. Hvis du har en ide til en hjemmeside der vil blive et kæmpe hit, så offentlig gør den lige, så jeg kan lave skidtet og tjene millioner.

Ha ha... Sad og tænkte på det samme....

I den forbindelse kan vi jo gøre vores kære trådstarter opmærksom på at hårdt arbejde er ret stort i USA... Det var måske noget han burde overveje, hvis han vil blive til noget stort, istedet for at håbe på der falder en nem og gratis vej til de store penge af herinde Skype-CoolSmile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:00

Fama:

gweb:

Ha ha... Sad og tænkte på det samme....

I den forbindelse kan vi jo gøre vores kære trådstarter opmærksom på at hårdt arbejde er ret stort i USA... Det var måske noget han burde overveje, hvis han vil blive til noget stort, istedet for at håbe på der falder en nem og gratis vej til de store penge af herinde Skype-CoolSmile

Det har skam intet at gøre med, at jeg "bare" vil have en god idé og så regne med det bliver en succes.

Pointen er, at høre fra folk som bor i USA om hvad der er in, så nogle fra Danmark evt. kunne få noget ud af det og realisere det.. Men det er åbenbart forkert kan jeg se ;-)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad der er RIGTIG stort i USA lige nu ifht danmark/EU er locations basseret tjenester så som gowalla og foursquare.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:19

Niklas:

Hvad der er RIGTIG stort i USA lige nu ifht danmark/EU er locations basseret tjenester så som gowalla og foursquare.

Sådan nogle indlæg jeg søgte :)
Har godt hørt lidt om at location baserede tjenester ville blive stort, tak for de to links :) 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:26
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:28
Fra København
Tilmeldt 30. May 06