Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gadesalg

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en sandwich-bod som den du har i tankerne overfor Fields, lige ved Ørestad st. Metroen i København.

Han laver friske sandwich mens man venter.

Held og lykke med ideen.

Kommer snart...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:20

tænkstort:

Der er en sandwich-bod som den du har i tankerne overfor Fields, lige ved Ørestad st. Metroen i København.

Han laver friske sandwich mens man venter.

Held og lykke med ideen.

Den kender jeg godt, de laver faktisk nogle lækre sandwich. Men nej tænkte faktisk ikke på at starte noget, mere over hvorfor næsten alle sælger brændte mandler, men det kan jeg godt se nu. Det kræver jo en del arbejde, tilladelser osv. Jeg holder mig til koncerter og events :) hehe

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 02:53

Jeg har da en der sælger Kebab. Og den er overhoved ikke ulovlig.

Jeg har alle de tilladelser der skal til.

Og den er MEGET populær i nattelivet ;)

Her et billed.

Emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 10:42

Kebab cykel, den har jeg ikke set før Yes

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 10:55

Hej,

Der er selvfølgelig en lang række krav der skal overholdes, men det er bestemt ikke umuligt, og der kan være penge i det.

Nu kender jeg et par gutter der har pølsevogne her over i det jyske, de står rundt om i gaderne om natten, og der kan virklig laves penge, hundredevis af fulde mennesker besøger hver weekend deres vogn, hvor der sælges alm. hotdog osv.

Jeg kender ikke så meget til reglerne i andre byer, men jeg ved her, at de ''kun'' har skulle søge hos kommunen. Da deres salgsvogn jo var fødevaregodkendt i forvejen - Sådan en vogn skal kun godkendes engang imellem, og der skal den blot køres op til fødvarekontrolen.

Så hvis du går med tanken om og åbne noget, så vil det være oplagt og finde en god placering om natten.

Bare et lille råd :-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:32

nu er det nødvendigvis ikke kun is man kan sælge :) der er rigtig gode muligheder i at sælge pandekager med flydene chokolade og banan, marmelade osv.

Ja ok du skal lige have et mindre køleskab til selve pandakage dejen

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 23:34

det sku sjov med den kebab cykel xD

Fra Sorø
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:02

interresant debat ;O)

selv har jeg lige for en måned siden opstartet en salgsvogn med salg af ost, spegepølser m.m. og det med salgspladser er egentligt ikke det store problem, for butiksarkader rundt omkring vil meget gerne leje en parkeringsplads ud til dette, og det endda for realativt små penge i forhold til at leje et butikslokale i en arkade eller et strøg, koster ca. 150 - 300 kr.pr.dag.

derudover kommer alle de torvedage rundt i byer som typisk er onsdag, fredag eller lørdag, her koster det mindre at deltage i gildet, og kunder kommer valfartende til disse torvedage - hvor der i øvrigt er en masse forskellig handel ud over de brændte mandler.

og så lige den med fødevaregodkendelsen ;O) dette kræver en hel del, men det er bare at sætte sig ind i det, have styr på lovkrav, egenkontrol og derefter holde det, så er der ikke de store problemer i det.

ideen med salg i gaden er ikke noget lige opfundet ;O) se blot lande omkring os, vi er faktisk lysår bagud hvad dette angår - hvor længe siden er det lige at vi begyndte at etablere udendørs cafeer ? hmm. ikke mere end indenfor de sidste 10 år når vi kommer ud fra hovedstaden, og lidt det samme med gadehandlen, så på med vanterne og kom ud i det virkelige og mød kunderne der hvor de er, de handler lystigt alt lige fra brændte mandler til blomster og ost o.s.v.

hilsen

Ostemandne

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)