Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netfusker - eller ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Tommy:

Næste gang, så sig at der ligger en hæveautomat X meter fra dig, og at du gerne viser ham derhen :)

Kan man ik kun hæve 4-6.000 kr i sådan en automat om dagen?

Det kommer an på hvilken bank det drejer sig om. Nordeas grænse er 15.000 kroner:
http://www.nykredit.dk/privat/info/bank/pengeautomater.xml 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:10

Jeg kan hæve 30.000 i Danske Bank, hvis jeg går ind i banken, og 15.000 i automaten udenfor.

Bruger jeg et andet pengeinstitut er grænsen vidst 2.500.

Jeg er ikke i tvivl om, at ham der kontaktede dig var en fusker. Hele den der historie med dankort, og at han ikke selv møder op, den holder jo ikke.

Det betyder i praksis bare, at 'vennen' kan være totalt uvidende, og du samtidig på intet tidspunkt får manden at se. Vennen siger så, at han ikke kender noget til noget, og bare blev sendt i byen.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 16:12

Tommy:

Fashion-Seller:

Tommy:

Næste gang, så sig at der ligger en hæveautomat X meter fra dig, og at du gerne viser ham derhen :)

Kan man ik kun hæve 4-6.000 kr i sådan en automat om dagen?

Det kommer an på hvilken bank det drejer sig om. Nordeas grænse er 15.000 kroner:
http://www.nykredit.dk/privat/info/bank/pengeautomater.xml 

Nordea, og deres konkurrents link Yes

Nordea kan du kun hæve 10.000 på hverdage mellem 9-18 i deres automater. Øvrige tider og pengeinstitutter er grænsen 5000 pr. døgn.

Nykredit er samme princip, her er grænsen dog 15.000 i deres automat fra 9-18, øvrige tidsrum er 6000. MEN hvis det er et andet pengeinstitut er grænsen 2000 pr. døgn.

Man kan dog altid få fjernet sin grænse ved at kontakte sin rådgiver :-)

Med venlig hilsen
Bastian

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:17

Kaffe & Co:

Den metode har jeg også stødt på nogle gange i forskellige varianter, men det er altid om fredagen da de desværre ikke lige kan nå at hæve beløbet i banken og betale kontant :-)

Så fra og med idag udnævner vi Fredag, som en ekstra weekend dag for webshops ejere ;D

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:28

""Så fra og med idag udnævner vi Fredag, som en ekstra weekend dag for webshops ejere ;D""

Ja det er ik så ringe, men ellers åbenbart en dag at være ekstra på vagt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:53

Tommy:

Og hvis man tager rundt til forskellige banker så kan man hæve flere penge.... de sammen kører først om natten.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:24

tænkstort:
Er det netbutikken der hænger på fusk med dankort/kreditkort?

Man bør vel under alle omstændigheder holde sig fra handler, hvor man har mistanke om der foregår noget skummelt - at man ikke selv hænger på regningen synes jeg ikke undskylder at man involverer sig i svindel og bedrag ;)

Men bortset fra det.... Kan man ikke risikere at få en del af skylden? Jeg tænker der kan være situationer, hvor det vil være rimeligt, at antage sælger ganske udemærket har været klar over at køber har benyttet et stjålet dankort?

I forbindelse med hæleri kan man jo komme grueligt galt afsted, også selvom man påstår man ikke vidste varene var tyvekoster....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:02

Niels:

Tommy:

Og hvis man tager rundt til forskellige banker så kan man hæve flere penge.... de sammen kører først om natten.

Er du sikker på det? Var på turné til automater for et par dage siden, da jeg skulle bruge en del kontanter til et impulsivt køb. Har selv Jyske Bank, men ingen automat i nærheden. Da jeg først havde hævet de maksimale 2000kr i en Nordea automat, prøvede jeg en Danske Bank ved siden af, men den kunne godt se, at jeg allerede havde hævet de maksimale 2000kr, så der blev jeg afvist. Var derfor nødt til at bide i det sure æble og køre til min nærmeste Jyske Bank for at få hævet i automaten.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:09

Niels Tybjerg:
Er du sikker på det? Var på turné til automater for et par dage siden, da jeg skulle bruge en del kontanter til et impulsivt køb. Har selv Jyske Bank, men ingen automat i nærheden. Da jeg først havde hævet de maksimale 2000kr i en Nordea automat, prøvede jeg en Danske Bank ved siden af, men den kunne godt se, at jeg allerede havde hævet de maksimale 2000kr, så der blev jeg afvist.

Ehm.... nu er det nogle (mange) år siden man kunne så ;) Har dog ikke prøvet siden så jeg tager min udtalelse tilbage hvis jeg tog fejl...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 21:42

Jeg tror, at du gjorde klogt i at sige No cash no candy!

Nu har du i hvert fald stadig dit slik, som du kan sælge.

Det andet lød ret suspekt.

mvh

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)