Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netfusker - eller ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Blev lige ringet op for lidt siden ( skjult nummer) , af en kunde som fortalte han var blevet brændt af til weekendens sommermarked, og derfor stod og manglede 100-200 kilo slik, og om jeg havde dette hjemme, så hans kammerat kunne afhente.

Ingen problemer siger jeg, men så er det kontant betaling.

Han spørger så om han ikke bare kan betale med dankort, men det havde jeg ikke lyst til med det beløb - ca. 12-15.000,- , så vidt jeg husker er der jo ikke meget dækning, hvis det skulle vise sig at være en bedrager.

Så bliver tel. lagt på - om det er fordi han kan se den ikke går , eller han blev sur ved jeg ikke 100 % -

Så mistede jeg bare lidt god fredags omsætning  ?- eller sparede jeg fremtidige problemer Huh?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:40

Jesper Laugesen:

Så mistede jeg bare lidt god fredags omsætning  ?- eller sparede jeg fremtidige problemer Huh?

Tror det er den sidste ;D

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 15:43

Er det netbutikken der hænger på fusk med dankort/kreditkort?

Hvis ja, så har du gjort det rigtige, hvis nej, ville jeg nok bare ha' accepteret det.

Kommer snart...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:47

Ja - det er butikken der hænger med problemerne - 3. mandsmisbrug , ligeledes er der vist nok kun dækning for 1000,- ved overtræk.

Har haft en enkelt på 4.000,- som er en politisag nu Angry

men hermed en lille advarsel, hvis der ringer en mand og mangler varer til weekendens marked...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Jesper Laugesen:
Han spørger så om han ikke bare kan betale med dankort, men det havde jeg ikke lyst til med det beløb - ca. 12-15.000,- , så vidt jeg husker er der jo ikke meget dækning, hvis det skulle vise sig at være en bedrager.

Næste gang, så sig at der ligger en hæveautomat X meter fra dig, og at du gerne viser ham derhen :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:50

Tommy:

Næste gang, så sig at der ligger en hæveautomat X meter fra dig, og at du gerne viser ham derhen :)

Kan man ik kun hæve 4-6.000 kr i sådan en automat om dagen?

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 15:53

Fashion-Seller:

Tommy:

2 * 5.000 Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53

Fashion-Seller:

Tommy:

Kommer selvfølgelig lidt an på kort og konto, men jeg mener det er 16.000,- Det kan jeg i hvert fald :)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:55

Den metode har jeg også stødt på nogle gange i forskellige varianter, men det er altid om fredagen da de desværre ikke lige kan nå at hæve beløbet i banken og betale kontant :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:57

Jo, men hans forklaring på det problem, var at det var kammeraten som skulle hente, og han havde desværre ikke så meget på kontoen..

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)