Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye Amino brugere er for vilde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt at sidde og se lidt i loggen. Her er f.eks. en der fandt debatten i nat kl. 00.20 og stoppede igen lidt i 5 :-))

VIEW VISIT PATH - 230 page views - 4h 34m 13s

Dbh Martin

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:22

Hmm. jeg sad netop og kiggede min web-log og stødte også på en bruger som kom fra Amino - kl. 04:19....

Og det er endda en ip i Danmark (kunne være nogle ferie-drenge som kigger med).

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Når komplet overvågning skal være enkel....
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:30

Må da indrømme jeg tit kan sidde om natten og bladre aminotråde igennem, men ligefrem 4 timer og 230 sider

Tilgengæld er jeg stort set altid online på amino, den kører altid og jeg læser som regel de nye tråde.

Man bliver på en eller anden måde lidt afhængig af alt den viden der er herinde.

Så Martin, bare du overvejer at lukke forummmet ned har du de første 1000 sure iværksættere på nakken, du hænger på os :)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 05:56
ja, vi er faktisk nogen der har.. errh.. alternative døgnrytmer :-)
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:25
Ja, jeg er da også glad for animo.dk ikke er lukket efter kl. 20. Generelt er det jo meget rart Internettet ikke lukker hehe :-) Forestil jer lige, at Nettet var lukket mellem kl. 0-6, det ville skabe en informations/kommunikations katastrofe!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:37

> Generelt er det jo meget rart Internettet ikke lukker hehe

Da Billetnet lancerede deres online booking for flere år siden VAR det faktisk sådan det fungerede. De lukkede kl. 20. Argumentet var at de ikke ville skabe urimelig konkurrence med posthusene. Grotesk!

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:27

De fleste netbanker har også begrænsede åbningstider. Min Nordea netbank har åbent "fra 6 morgen til 2 nat", med specielle forhold omkring jul, nytår og påske. Min WellsFargo netbank har åbent 24 timer i døgnet

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:29
Se det blev jeg noget overrasket over da jeg skulle tjekke min konto midt om natten (jeg kan ikke lige huske hvorfor hehe, sikkert noget jeg fik lyst til at købe ) - det giver jo ingen mening... altså udover at det vist er noget med at fraud typisk foregår i nattetimerne... men det er vist bare noget jeg har hørt.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:37
Kan vel også være fordi alle transaktionerne og alle sådan nogle ting sker om natten. At de så simpelthen lukker ned for at lave så lidt kludder i det som muligt.

Men det er det rene gætteri fra min side.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:41
Heh, ja det lyder da også som en mulighed :)
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)