Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En webshop database som kan bruges il flere webshops, hvor finder jeg det??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har hørt at man kan få en shopløsning hvor man opretter alle sine vare en gang og så kan man lave x antal andre webshops hvor de alle bruger den samme database..

Er der nogle herinde der kender lidt sådan en fætter og evt. hvor kan den købes..

Mvh.

Michael Carøe

www.dansupplies.dk

www.blaekgrossisten.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg ved at IBM har sådan en løsning hvor du har masterprodukter og så kan lave shops-i-shops hvor du så kan udvælge hvilke varer der skal vises i hvilken butik.

Jeg har dog ikke stødt på alm. webshops der har samme model, men med nogle programmørtimer så vil det nok kunne lade sig gøre med en alm. open source shop.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg ved i hvertfald at verdens mest brugervenlige shop har den funktion "Shopify", den er simpelthen så lidt at gå til, men det man kan gøre er at man kan gemme alle filerne som en .csv fil, så kan man selvfølglig også uploade dem igen.

Casper Birch Buchberg

Halv-Pris

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

4 af mine 5 shops kører på samme database og jeg bestemmer selv om varerne skal i alle shops, eller f.eks. kun i 1. Min shop platform er osCommerce og har kørt med det de sidste 5 år.

Den 5. shop har også kørt på samme database. Men rent SEO mæssigt, så kører den nu på sin egen database med egne vare navne og beskrivelser. Hvilket den nu har gjort i over et år som et eksperiment.

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i mine TYPO3 sider har et shop modul der sagtens kan. Vi har en kunde her ude der har en grossist virksomhed og vi har faktisk allerde været ved at flirte lidt med dem omkring at lave en mulighed for at deres kunder kan hive hele deres shop over på sin side - og så lige pille lidt med avancen slevfølgeligt.

Men ja det er slet ikke noget problem og du er selvføgeligt mere end velkommen til at ringe eller skrive, hvis du gerne vil høre lidt mere om hvodan sådan noget gøres.

De bedste Hilsner
Emil Frydendal 
EFD@mira.dk 96 11 90 07

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MIchael,


Som Rasmus henviser til er det snydt ud af næsten i funktionaliteten i Magento.
Systemet understøtter det som de selv kalder mutiple shops, dvs. flere webshops, med vidt forskellige designs, på samme administration.

Det gør det også nemt hvis du en dag går ind som forhandler på et nyt produktområde, så er dine etableringsomkostninger begrænsede.

Vh
Henrik

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige trutte med på Magento-hornet her og tilføje at du på denne platform har fuld kontrol over alle SEO-mæssige aspekter således at du til hver shop kan lave separate produktbeskrivelser, URLer, title-tags, description-tags, ALT-tag til billeder og endda priser. Du kan derfor undgå at rode dig ind i duplicate content issues.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 65
Fra  Dan Supplies Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gutter !

Det lyder som om at i er rimelige enige om hvilke shop der kan bruges til mit lille projekt :-) men kender i en eller anden shop der er opbygget på en Magento løsning så jeg kan se hvordan det ser ud??

Og iøvrigt mange tak for hjælpen..

Mvh.

Michael Carøe

www.dansupplies.dk

www.blaekgrossisten.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan se nogle af de shops vi har lavet på Magento her:

http://getashop.dk/referencer

De giver vist et udemærket billede af hvor frit designet er på Magento.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)