Til alle, der har været så flinke at svare indtil nu:
Jeg er i fuld gang med at udvikle et engelsksproget website (Soundspectre.com), hvorpå der også vil være en blog, men det trækker lidt ud, da det skal være super fedt. Til Casper: Dette site vil blive oprettet i netop Wordpress. Men det er sådan, at jeg på nuværende tidspunkt ikke aner, hvornår det bliver en realitet. Designet er stadig ikke færdigt, og så skal det først indkodes, og jeg skal have tilstrækkeligt indhold, jeg kan lægge ind, før jeg kan begynde at promote det. Jeg skriver alle de engelsk-sprogede anmeldelser, og det er tidskrævende.
Netop nu leder jeg efter alternative indtjeningsmuligheder, og da jeg er tekstforfatter, tænker jeg, at det kunne være en mulighed med en "discount"-blog, indtil det hele begynder at lysne lidt mere. Min branche er hårdt ramt, og jeg lever fra dag til dag, så jeg er nødt til at gøre noget. Jeg er også lige blevet tilmeldt bl.a. webgains, så jeg vil også forsøge mig med noget indtjening igennem affiliate programmer.
Med Blogger og Googleblog kan man jo hurtigt oprette sig og komme i gang, så tænkte at det var en mulighed?
Dbh
Thomas
www.tt-tekstforfatter.dk