Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER AFFILIATE!!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det handler egentligt bare om køb og salg af trafik. Køb billigt og sælg dyrt, så er der penge i kassen. Læs alt hvad der er værd at læse om organisk SEO og AdWords, så er du godt på vej.

Du behøver ikke engang en hjemmeside for at tjene penge på AdWords og affiliatekampagner. Jeg smed en affiliatekampagne direkte på AdWords i mandags, som indtil idag har genereret godt 28.000 + moms, min AdWords udgift på kampagnen er oppe på 12.500. Desværre er der ikke mere budget på kampagnen, men kommer der det, så kan jeg med et enkelt klik starte min AdWords annoncering igen. Det tog mig 4-5 timer at oprette kampagnen, så timelønnen fejler ikke noget.

Det kræver en del føling med at finde de rigtige kampagner, de rigtige søgeord og lave en god annonce på AdWords og så kræver det en del kapital. Som ny AdWords kunde har du ikke særlig stor kredit hos Google, mens dine affiliate indtjeninger ofte er 2-3 måneder bagud betalt.

Jeg har en måneds kredit hos Google, men skal stadig have et stort beløb til at stå på bankbogen for hele tiden at kunne vækste. Det er iøvrigt noget min kone ikke rigtigt forstår Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj: Super flot! Kan man ikke forudbetale hos Google, så du ikke er hæmmet af den kreditgrænse de har givet dig?

Du virker da som den person trådstarter skulle i lære hos! Smile

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

... men skal stadig have et stort beløb til at stå på bankbogen for hele tiden at kunne vækste. Det er iøvrigt noget min kone ikke rigtigt forstår Wink

Yes klassekommentar

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Nicolaj: Super flot! Kan man ikke forudbetale hos Google, så du ikke er hæmmet af den kreditgrænse de har givet dig?

Jo, det kan man godt. Man vælger det vist under tilmelding, og kan så ikke senere ændre det igen. (hvilket vel egentlig er lidt mystisk, men sådan mener jeg at det er)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Allan Hansen:

Nicolaj: Super flot! Kan man ikke forudbetale hos Google, så du ikke er hæmmet af den kreditgrænse de har givet dig?

Jo, det kan man godt. Man vælger det vist under tilmelding, og kan så ikke senere ændre det igen. (hvilket vel egentlig er lidt mystisk, men sådan mener jeg at det er)

Du har fuldstændig ret.

Det er en anordning Google har lavet for at sikre sig, at man ikke udnytter systemet og skifter mellem forud- og bagudbetaling. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Du har fuldstændig ret.

Det er en anordning Google har lavet for at sikre sig, at man ikke udnytter systemet og skifter mellem forud- og bagudbetaling. 

Hvordan kan man udnytte systemet ved at skifte imellem forud- og bagudbetaling?

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nicolaj Smile

Tusind tak for den gode kommentar på min tråd :)

Er det på ingen måde muligt at starte med ultralavt kapital? Vi snakker 500-1.500, som man investerer rigtigt i de rigtige kampagner (som man evt. finder med grundig research) og på den måde arbejde sit kapital op? Eller er det virkeligt et must at man har fat i det helt store kapital?

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Andreas Lolk:

Du har fuldstændig ret.

Det er en anordning Google har lavet for at sikre sig, at man ikke udnytter systemet og skifter mellem forud- og bagudbetaling. 

Hvordan kan man udnytte systemet ved at skifte imellem forud- og bagudbetaling?

Kan jeg ikke huske på stående fod, men det var forklaringen fra Google, da jeg spurgte ind til det i sin tid. Det kan selvfølgelig også bare være grundet det administrative arbejde, der er forbundet. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Kan du anvende konverteringssporing med din adwordskampagne og hvad anvender du egentlig som url på sine adwords?

På forhånd tak

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Kan man ikke forudbetale hos Google, så du ikke er hæmmet af den kreditgrænse de har givet dig?

Jeg tror egentligt ikke der er loft på min kredit hos Google, det er mere længden der er et problem. Løbende måned + 30 dage er jo egentligt ganske fint, bortset fra at jeg først får mine indtjeninger efter løbende måned + 45-75 dage.

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)