Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klikkampagner og adwords

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgemaskinerne er ligeglad, det er annoncørenes betingelser som er afgørende. Du kan både være den direkte mellemmand, eller lavet dit eget "landingsite".

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:58

Det kræver dog en hvis volume på denne måde.

de fleste klikkampagner i dk giver max 2 kr pr klik

Skal du så tjene skal du jo give under 2 kr pr søgeord og det kan være en stor udfordring på lille danske marked..

Du kan dog sige kan du få 10,000 daglige klik og tjener en krone pr. klik har du jo en fin forretning, men det er yderst svært og kræver meget arbejde og især når du skal nå et inden for kundens budget.

Skal du tænke i de baner vil jeg forslå udenlandske affiliate..

Har et godt eks.

Jeg kan få 48 kr for en kampagne i dk, men samme kampagne bare med engelsk tekst og samme side hvor du så inde på siden kan vælge dansk og derved via england få 380 for det samme.

Der er rigtig stor forskel på dette og med at være vågen konstant.

Vær også obs på hvis kampagner udløber ;-) Ellers står du igen og smider penge efter lukket kampagner

Mikkel

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:00

... I langt de fleste klikkampagner er denne form for markedsføring dog ikke tilladt . :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:49

JohnBakken:

Nu vil jeg ikke spørge jer om hvilke nuværende kampagner i har igang, men hvilke andre firmaer har i reklameret for før? Og tillader google og facebook virkelig det? 

Jeg har kørt Telmore direkte, da den kampagne på et tidspunkt gerne måtte køres direkte på AdWords. Jeg fik betaling pr. salg, men den gennemsnitlige klikpris var meget højere end den klikpris jeg gav på AdWords.

Jeg har også brændt nallerne nogle gange, bl.a. på nogle kampagner som performer godt på Google, men hvor jeg smed penge ud ad vinduet på Facebook.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 17:55

Ja det er en hårfin branche..

jeg har smidt 7000,- lige udad vinduet uden en krone retur, men også oplevet det dobbelte retur på få dage..

Noget vinder man på og andet taber man stort på..

Der er dog ingen der åbenlyst fortæller om hvilke søgeord man findes for og hvad man giver..

Det er den du selv skal ind og finde og der du kan brænde nallerne som nicolaj også siger.

Men start op med 10,000 så er du igang :-)

Mikkel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)