Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klikkampagner og adwords

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er i fuld gang med at lege med nye metoder med adwords og kampagner både lead/click..

Er der nogen af jer der har prøvet at lave de alternative adwords på clickkampagner ?

Jeg tænker lidt dem der er tilladt og smide direkte på google..

Der findes en række af disse click kampagner i både dk og udland.

Har jeg nu et dirkete link til min affiliatekampagne i min adwords er jeg jo 100% garanteret indtægt før udgift, så længe min klikpris på min adwords kampagne er mindre end klikprisen for kundens klikpriser..

Dette har jeg nu prøvet i en gode uge og kan se især de udenlandske click kan give et godt afkast, da de tit giver mere pr. click end herhjemme.

Eks.

Jeg betaler 3,- kr på adwords klik

Min kampagne giver 8,- kr pr klik

Min fortjeneste er 5,- pr klik.

Det vil sige med mine 100 klik har jeg tjent 500,- på den ene kampagne og det er garanteret da jeg får pr. klik.

Jeg har aldrig selv tænk at det var en måde og gøre det på, men det virker, med de alternative kampagner ;-)

Har du/i prøvet det af ? Og er det så i dk eller udland

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:39

Jeg kører 2 kampagner på den måde iøjeblikket. Den ene er en hybrid kampagne, klik + provision og den anden er en leadkampagne, men den holder en klikpris på 4-5 gange det jeg giver.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:46

Hej Nicolaj

Dejligt og hører det faktisk er noget der kan lykkes..

Man slipper for at bygge en side op og vedligeholde priserne hver dag/uge..

Jeg tør ikke helt gøre det på den måde med Lead, men det skal da prøves af en af dagene, men click er jo en sikker gevinst hver dag ;-)

Er det danske eller udenlandske du køre med ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:47

Kun danske og jeg har netop sendt dig en PB

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:47

Sådan kort fortalt, hvordan kaster man sig ud i de projekter, I der skriver om? Jeg leder med lys og lygte efter alternative indtjeningsmuligheder.

Hvem er de danske udbydere, og hvem er de udenlandske?

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:49

Hvem er de danske udbydere

Der er ofte begrænset budget på de klikkampagner der må køre direkte på søgemaskiner, så det holder man for sig selv og skynder sig at skyde dem afsted Zip it!

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 16:21

Fair nok i holder det for jer selv Wink

Men kan i fortælle lidt mere om selve metoden? - Jeg er også rimelig interesseret i at høre hvordan tingene foregår, det tekniske osv. ? (:

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1 ) Du finder de kampagner som tillader direkte links fra Facebook / Google / o.s.v.

2 ) Du sætter kampagner op for "din" kampagne.

Nu betaler du , lad os sige, 3 DKK pr. klik. og kampagnene giver 100 DKK pr. lead. Hvis hver 20ende klik giver lead, så ser regnestykket sådan herud.

Du giver du 60 DKK pr. lead, men får 100 DKK af netværket. Overskud: 40 DKK.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 16:42

så "kunderne" kommer ikke ind på ens egen hjemmeside, men direkte ind på annoncørens side, hvor i så er det usynlige mellemled?

Nu vil jeg ikke spørge jer om hvilke nuværende kampagner i har igang, men hvilke andre firmaer har i reklameret for før? Og tillader google og facebook virkelig det? 

(ved godt det måske er rookie spørgsmål osv., men man skal jo starte et eller andet sted, ikk?)

- John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:49

Jeg bruger det ikke, og du skal læse under hver enkelt kampagne hvad deres betingelser er, eksempelvis:

Search er kun tilladt til eget landingsite. Direct linkning fra søgemaskiner er ikke tilladt.
Det er ikke tilladt at byde på brandnavne. Dele af eller fejlstavninger af brandnavne er heller ikke tilladt. Du skal indsætte delord som negativer i dine søgeord: Eks. "SOS" er ok, men må ikke dukke op ved søgning på "SOS Børnebyerne"

Facebook er tilladt med direkte link til kundens side.

Du skal dog være opmærksom på at der er mange andre som også gør det, og defor kan det være meget lidt rentabelt og i nogle tilfælde ligefrem en udgift for dig.

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)