Hej aminoer
Jeg er i fuld gang med at lege med nye metoder med adwords og kampagner både lead/click.. Er der nogen af jer der har prøvet at lave de alternative adwords på clickkampagner ? Jeg tænker lidt dem der er tilladt og smide direkte på google.. Der findes en række af disse click kampagner i både dk og udland.
Har jeg nu et dirkete link til min affiliatekampagne i min adwords er jeg jo 100% garanteret indtægt før udgift, så længe min klikpris på min adwords kampagne er mindre end klikprisen for kundens klikpriser..
Dette har jeg nu prøvet i en gode uge og kan se især de udenlandske click kan give et godt afkast, da de tit giver mere pr. click end herhjemme.
Eks.
Jeg betaler 3,- kr på adwords klik Min kampagne giver 8,- kr pr klik Min fortjeneste er 5,- pr klik. Det vil sige med mine 100 klik har jeg tjent 500,- på den ene kampagne og det er garanteret da jeg får pr. klik.
Jeg har aldrig selv tænk at det var en måde og gøre det på, men det virker, med de alternative kampagner ;-)
Har du/i prøvet det af ? Og er det så i dk eller udland
Mikkel |
Jeg kører 2 kampagner på den måde iøjeblikket. Den ene er en hybrid kampagne, klik + provision og den anden er en leadkampagne, men den holder en klikpris på 4-5 gange det jeg giver.