Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klikkampagner og adwords

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er i fuld gang med at lege med nye metoder med adwords og kampagner både lead/click..

Er der nogen af jer der har prøvet at lave de alternative adwords på clickkampagner ?

Jeg tænker lidt dem der er tilladt og smide direkte på google..

Der findes en række af disse click kampagner i både dk og udland.

Har jeg nu et dirkete link til min affiliatekampagne i min adwords er jeg jo 100% garanteret indtægt før udgift, så længe min klikpris på min adwords kampagne er mindre end klikprisen for kundens klikpriser..

Dette har jeg nu prøvet i en gode uge og kan se især de udenlandske click kan give et godt afkast, da de tit giver mere pr. click end herhjemme.

Eks.

Jeg betaler 3,- kr på adwords klik

Min kampagne giver 8,- kr pr klik

Min fortjeneste er 5,- pr klik.

Det vil sige med mine 100 klik har jeg tjent 500,- på den ene kampagne og det er garanteret da jeg får pr. klik.

Jeg har aldrig selv tænk at det var en måde og gøre det på, men det virker, med de alternative kampagner ;-)

Har du/i prøvet det af ? Og er det så i dk eller udland

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:39

Jeg kører 2 kampagner på den måde iøjeblikket. Den ene er en hybrid kampagne, klik + provision og den anden er en leadkampagne, men den holder en klikpris på 4-5 gange det jeg giver.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:46

Hej Nicolaj

Dejligt og hører det faktisk er noget der kan lykkes..

Man slipper for at bygge en side op og vedligeholde priserne hver dag/uge..

Jeg tør ikke helt gøre det på den måde med Lead, men det skal da prøves af en af dagene, men click er jo en sikker gevinst hver dag ;-)