Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du skrive en artikel om design på websites?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I.f.m. udbygning af udvalget af artikler på Web Hjørnet, så søger jeg en person der kunne tænke sig at skrive en artikel om design af websites.

Web Hjørnet er et sted hvor webmastere og website ejere kan finde gode råde og tips indenfor brug af websites og onlinemarkedsføring. Web Hjørnet har p.t. 7 artikler.

Artiklen kan f.eks. handle om brug af grafik og knapper til fremhævelse, attention, styring af adfærd på website, produktbilleder, betydning af farver o.l.
Idéer til artikelindhold se f.eks. her: http://www.webdesignfromscratch.com/web-design/web-2.0-design-style-guide/

Artiklen skal helst være på ca. 1000 ord og til gengæld får du dit navn og billede på websitet inkl. en beskrivelse af dig og det du laver samt relevante anbefalede links.

Du kan skrive en PM eller en mail til maildk@partner-ads.com eller svare direkte her :-)

Mvh. Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 18:55
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:34

Jeg har længe gået og overvejet at skrive noget om produktfotos til webshops - det ville jo være oplagt på din side.

Der går desværre nok et par uger, da min tid er godt fyldt op med opgaver i øjeblikket.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 08:24
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)