Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beta af ny Amino Søgning

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Så har Jacob tryllet igen og gjort søgningen grafisk pænere.
Har i flere forslag, så kom med dem :-)

Dbh Martin

En fed feature til jeres søgning, kunne være et felt med deltagende brugere. Det sker af og til, at jeg vil finde et indlæg, hvor jeg kan huske at en bestemt bruger kom med et guldkorn. Så hvis jeg f.eks. skriver "dublicate" i søgefeltet og "demib" i brugerfeltet, så skal der kun komme søgninger hvor dublicate indgår og hvor demib deltager.

Derudover vil jeg gerne kunne bruge negative ord. Dvs. angive ord som ikke må optræde i tråden.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:20

Erik Pilgaard Hejlskov:
Derudover vil jeg gerne kunne bruge negative ord. Dvs. angive ord som ikke må optræde i tråden.

Du kan angive negative ord ved at anvende minus. Fx. vil revisor -skat finde indlæg hvor revisor indgår, men ikke skat (http://www.amino.dk/wikis/faq/tips-til-s-248-gning-p-229-amino.aspx).

Og tak for dit featrue-forslag. Big Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 07:36

Jeg havde allerede læst siden med tips, men syntes bare ikke at jeg kunne få det til at virke. Jeg har dog lavet en masse søgninger nu, hvor det virker fint.

Der er dog denne, hvor det ikke virker "dublicate -content".

Er det fordi der kun matches hele ord? Dvs. hvis der står -content, så vil contents eksempelvis stadig fremkomme?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 07:49

Søgning i overskrift er den vigtigste imo, men fint at den er blevet en smule bedre nu ;o)

Visning af resultater: Valgmulighed mellem enten "indlæg" eller "tråd" ville være dejligt.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 08:16

Erik Pilgaard Hejlskov:
Er det fordi der kun matches hele ord? Dvs. hvis der står -content, så vil contents eksempelvis stadig fremkomme?

Korrekt. Når du bruger negation anvendes ikke søgeordudvidelse. Men du kan fx. skrive "duplicate -content*".

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:23

Jacob Rohde:

Korrekt. Når du bruger negation anvendes ikke søgeordudvidelse. Men du kan fx. skrive "duplicate -content*".

Ok, super.

Jeg forstod ikke (i jeres tips) hvad søgeordudvidelse stod for, men det gør jeg nu Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så vil jeg lige takke Ankiro for den fantastiske søgning og hvis nogle har jer har brug for en god søgemaskine til jeres webbutikker eller websites, så er det Ankiro der står for PBS, TDC, Folketinget og tusindvis af andre store og små websites.
De er konger!!!

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:52

Jacob Rohde:

Vi har netop lagt en beta op af den kommende Amino-søgning.

Men nu virker den ikke. Ikke hos mig i hvert fald.

Det er sjovt som sådan noget altid går ned, når man sidder og skal bruge det :o)

Heldigvis er Google jo så den avancerede søgefunktion, så det lykkedes at finde indlægget alligevel. Så det var bare en heads up til Amino crew.

Edit: Jeg fik også en "Ups noget gik galt" da jeg postede dette indlæg. Men det gik ikke så galt igen, for det kom da igennem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:07

igang:

Jacob Rohde:

Vi har netop lagt en beta op af den kommende Amino-søgning.

Men nu virker den ikke. Ikke hos mig i hvert fald.

Det er sjovt som sådan noget altid går ned, når man sidder og skal bruge det :o)

Heldigvis er Google jo så den avancerede søgefunktion, så det lykkedes at finde indlægget alligevel. Så det var bare en heads up til Amino crew.

Edit: Jeg fik også en "Ups noget gik galt" da jeg postede dette indlæg. Men det gik ikke så galt igen, for det kom da igennem.

Hej igang

Ja det er også bare møg-irriterende. Men nu virker den igen. Det var lige en manglende fil der drillede. Cool

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:48

At få 5 søgeresultater pr. side er ALT for lidt.

Man bør kunne vælge om man søger i debat, wiki etc. - Endvidere at kunne vælge hvilke fora man vil søge i

Søgning i overskrift mangler

Stick out tongue

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)